بازدید 1954

نمایندگان توانمندی وزیر پیشنهادی را تائید می کنند

کد خبر: ۴۵۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷ 25 November 2014
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه فرهادی در نشست مشترک دو فراکسیون مجلس تاکید کرد که وزارتخانه علوم را آن طور که شایسته ملت ایران است اداره می کند، گفت: اکثر نمایندگان مدیریت و توانمندی وزیر پیشنهادی علوم را مورد تائید و تاکید قرار دادند.

عوض حیدرپور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، گفت: درجلسه امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و اصولگرایان مجلس با حضور وزیر پیشنهادی علوم، نمایندگان دو فراکسیون نسبت به ویژگی های فرهادی صحبت های مفصلی داشتند و وزیر پیشنهادی علوم ضمن اشاره به گذشته وزارتخانه علوم برنامه های خود را اعلام کرد.

نماینده مردم شهررضا درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: فرهادی تاکید داشت که حسب فرمایشات مقام معظم رهبری، موصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و منطبق بر قانون اساسنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ودستورالعمل ها وزارتخانه مربوطه را به گونه ای که شایسته ملت ایران و دانشگاهیان است اداره خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ازنوع برخورد نمایندگان درجلسه و پاسخ وزیر پیشنهادی علوم به نظر می رسد که اکثریت نمایندگان از سخنان فرهادی رضایت داشتند و روز رای اعتماد به وی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم رای بالایی خواهند داد.

حیدرپور تاکید کرد: وزیر پیشنهادی اشاره داشت که رفتارش همیشه فراجناحی بوده و با روحیه ای مستقل در پست های مدیریتی حضور داشته است، همچنین فرهادی گفت که آنچه که درخصوص فتنه و فتنه گران مقام معظم رهبری اعلام کرد به طور قطع به آن اعتقاد داریم و براساس منویات ایشان درباره فتنه عمل می کنیم.

وی افزود : فرهادی اعلام کرد افرادی که خواهان کسب پست های کلیدی در وزارتخانه و دانشگاه ها هستند باید معتقد به نظام جمهوری اسلامی، وفاداران انقلاب اسلامی و مریدان مقام معظم رهبری و رهروان راه حضرت امام (ره) باشند و اگر فردی خارج از این چارچوب قرار گیرد به طور حتم در وزارتخانه علوم جایی ندارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه نمایندگان دغدغه های خود درخصوص بورسیه ها و اساتید مسئله دار را مطرح کردند، تصریح کرد: فرهادی اعلام کرد که اگر فردی باشد که در گذشته سوء رفتاری را مرتکب شده باشد براساس ضوابط ومقررات هیات های رسیدگی به تخلفات اداری با آن برخورد می شود وتاکید کرد که بررسی های تکمیلی در خصوص بورسیه ها را ادامه می دهند و اصلاحات مورد نظر در فرآیند بورسیه ها را رسیدگی می کنند.

وی افزود: وزیر پیشنهادی علوم درباره اصلاح  شیوه ها  وروش های علوم انسانی گفت  گروهی در وزارتخانه علوم تشکیل شده که بر اساس موصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی روش اصلاحات مورد نظررا بررسی می کند ، بنابراین اکثر  نمایندگان مدیریت و توانمندی وزیر پیشنهادی علوم را مورد تائید قرار دادند ودر عین حال از پاسخهای وی رضایت داشتند، البته  ما امیدوار هستیم که وزیر پیشنهادی بتواند به گونه ای عمل کند که منویات مقام معظم رهبری را علمیاتی کند،.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار