بازدید 3640

معرفی برگزیدگان جایزه ادبی جلال

برگزیدگان هفتمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد عصر امروز در تالار وحدت معرفی شدند.
کد خبر: ۴۵۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸ 25 November 2014
برگزیدگان هفتمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد عصر امروز در تالار وحدت معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ این برگزیدگان در بخش‌های نقد ادبی، مستند و تاریخ نگاری، داستان کوتاه و رمان معرفی شدند.

در بخش مستند و تاریخ نگاری کتاب «زندان الرشید» نوشته محمد مهدی بهداروند و اصغر گرجی زاده و کتاب «سفر برگذشتنی» نوشته محمدرضا توکلی صابری، در بخش نقد ادبی کتاب «گشودن رمان» نوشته حسین پاینده، در بخش داستان کوتاه کتاب «رازهای سانتیمتری» نوشته مرادعلی مرادی و در بخش رمان و داستان بلند دو اثر «ملکان عذاب» نوشته ابوتراب خسروی و «آه باشین» نوشته محمد کاظم مزینانی انتخاب شدند.

جایزه ادبی جلال ظرفیت بین المللی شدن دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جایزه ادبی جلال ظرفیت لازم را برای تبدیل شدن به جایزه‌ای بین‌المللی دارد و من از دست اندرکاران می‌خواهم از سال آینده زمینه حضور آثار نویسندگان کشورهای فارسی زبان را در رقابت‌های این جایزه فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ علی جنتی در مراسم معرفی برگزیدگان جایزه جلال با بیان این مطلب افزود: از معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نیز می‌خواهم با خرید این آثار برای کتابخانه‌ها از کتاب‌های برگزیده جایزه جلال حمایت کند.

جنتی با بیانی اینکه  داستان تاثیر شگرفی در شخصیت و روند زندگی ما دارد گفت به همین دلیل جایزه ادبی جلال آل احمد مهمترین جایزه‌ای است که با موضوع ادبیات داستانی در کشور ما برگزار می‌شود.

هفتمین دوره جایزه جلال آل احمد عصر امروز در تالار وحدت برگزیدگان خود را شناخت؛ این افراد در بخش های نقد ادبی، داستان کوتاه، مستند و تاریخ نگاری، داستان بلند و رمان معرفی شدند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار