بازدید 3190

عدم دریافت‌پول در مدارس‌دولتی در بسته حمایتی

هیچ گونه وجهی از اولیای دانش‌آموزان مدارس دولتی مشمول طرح بسته حمایتی اخذ نخواهد شد.
کد خبر: ۴۵۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰ 25 November 2014
رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش، گفت: هیچ گونه وجهی از اولیای دانش‌آموزان مدارس دولتی مشمول طرح بسته حمایتی اخذ نخواهد شد.

به گزارش مهر، مرضیه گرد در پاسخ به برخی شایعات در خصوص اخذ شهریه در مدارس دولتی مشمول طرح بسته حمایتی اظهارکرد: به منظور حُسن اجرای طرح در مدارس دولتی مشمول طرح بسته حمایتی و دستیابی به اهداف کمی و کیفی مورد انتظار آموزش و پرورش، تیم‌های نظارت و ارزیابی در حیطه های اجرایی، آموزشی و پرورشی مدارس مذکور به صورت مستمر در حال پایش عملکرد معلمان، مدیران ومؤسسان توسط ادارات مناطق و ادارات کل آموزش و پرورش استان های مجری طرح هستند.

وی در خصوص برخی گمانه زنی‌ها برای دریافت شهریه از اولیای مدارس مشمول طرح تأکید کرد: هیچ گونه وجهی از اولیای دانش‌آموزان مدارس دولتی مشمول طرح بسته حمایتی اخذ نخواهد شد و تأکید شده این مدارس حق گرفتن هیچ گونه مبلغی از دانش‌آموزان را ندارند.

گرد خاطر نشان کرد: باعنایت به تداوم نظارت‌های مستمر سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی تا تحقق عدالت آموزشی و اهداف طرح در این زمینه با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی به اولیای دانش‌آموزان اینگونه مدارس توصیه کرد: با مشاهده هرگونه تخلف بویژه مطالبه وجه در این مدارس، مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره 3000330021 به ترتیب نام استان/شهر/ منطقه/ مدرسه و عنوان تخلف به این سازمان اطلاع دهند تا اقدامات قانونی در خصوص آن صورت گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها