بازدید 4123

تأکید روسیه برهمکاری با ایران درمقابله با تحریم‌ها

معاون اداره دوم آسیای وزارت امور خارجه روسیه (اداره مسئول ایران) بر همکاری کشورش با ایران برای مقابله با تحریم های غرب تاکید کرد.
کد خبر: ۴۵۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۲ 25 November 2014
کنستانتین آلکسییف معاون اداره دوم آسیای وزارت امور خارجه روسیه (اداره مسئول ایران) بر همکاری کشورش با ایران برای مقابله با تحریم های غرب تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از ریانووستی، آلکسییف روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم همکاری های روسیه با ایران موجب رفع پیامدهای تحریم های اعمال شده بر دو کشور از طرف غرب شود.

وی در مورد روند رو به رشد همکاری های ایران و روسیه گفت: آهنگ توسعه همکاری های دو کشو امیدبخش است.

مقام روس گفت: این همکاری ها به ویژه با توجه به وضعیت کنونی که روسیه و ایران هدف تحریم های غیرقانونی غرب قرار گرفته اند، مایه خرسندی و امیدواری است.

معاون اداره دوم آسیای وزارت امور خارجه روسیه افزود: اطمینان دارم با مشارکت و همکاری نزدیک تر دو کشور می توانیم عواقب این تحریم ها را آسانتر برطرف کنیم.

غرب و آمریکا در شش ماه اخیر برای مجازات روسیه بخاطر اقدامات و موضع گیری های مسکو در مساله اوکراین چند بسته تحریم علیه مقامات دولتی و بخش های اقتصادی و مالی این روسیه وضع کرده اند.

آنتون سیلوانف، وزیر دارایی روسیه روز دوشنبه گفت: روسیه بر اثر تحریم های ژئوپلیتیکی (تحریم های اقتصادی و مالی غرب علیه روسیه) 40 میلیارد دلار در سال خسارت می بیند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل