بازدید 2444

اولویت ما در احداث سالن‌های ورزشی، ورزشی است

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه اولویت این سازمان در احداث سالن‌های ورزشی، افزایش ظرفیت سرانه و اماکن ورزشی کشور است، گفت: از این طریق دسترسی‌ها برای عموم آسان‌ترمی‌شود.
کد خبر: ۴۵۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴ 25 November 2014

 رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه اولویت این سازمان در احداث سالن‌های ورزشی، افزایش ظرفیت سرانه و اماکن ورزشی کشور است، گفت: از این طریق دسترسی‌ها برای عموم آسان‌ترمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی سازمان تربیت بدنی بسیج، سردار داود آذرنوش روز دوشنبه درباره فعالیت های سازمان بسیج ورزشکاران کشور همزمان با این هفته گفت: این سازمان در امر ورزش در دو بخش فعالیت می کند که بخش نخست آن مربوط به توسعه زیر ساخت های ورزشی و دیگری برنامه های فرهنگی و تربیتی است.

وی اضافه کرد: روز گذشته همزمان با آغاز هفته بسیج یک هزارسالن ورزشی در سطح کشور به طور همزمان در تهران برای استفاده عموم و با حضور مسئولان ورزشی به بهره برداری رسید. البته سال گذشته هم بالغ بر 1400 سالن ورزشی در کشور به بهره برداری رسیده بود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با بیان اینکه اولویت این سازمان در احداث سالن های ورزشی در کشور، افزایش ظرفیت سرانه و اماکن ورزشی کشور است، تصریح کرد: از این طریق دسترسی ها برای عموم نیز آسان‌ترمی شود.

آذرنوش در ادامه به دیگر فعالیت های این سازمان در بخش فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود 5000 شهید ورزشکار حرفه ای در دوران دفاع مقدس شناسایی شده اند که به همین منظور قرار است نخستین گنگره شهیدان ورزشکار کشور سال آینده برگزار شود و در حال حاضر مشغول جمع آوری آثار این شهیدان هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین در پایان امسال کاروان راهیان نور ورزشی ویژه روسای فدراسیون های ورزشی و قهرمانان مدال آور اعزام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 140 هزار نفر عضو بسیج ورزشکاران هستند که از این تعداد 40 درصد آنها را خانم ها تشکیل می دهند، همچنین بالغ بر 22 میلیون بسیجی در سطح کشور داریم.

آذرنوش افزود: دوره های ویژه ای برای مربیان زن بسیج به منظور ترویج اخلاق در ورزش در مشهد برگزار کردیم  و در آینده نزدیک هم برای 200 مربی مرد حرفه ای نیز یک دوره چهار روزه در مشهد برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: امروز نیز کانون مرکزی فدراسیون های ورزشی در تهران افتتاح می شود البته در حال حاضر در تمامی فدراسیون های ورزشی دفتر بسیج داریم اما این کانون به منظور توسعه فعالیت های ورزشی بیشتر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل