بازدید 2766

کربکندی: وزارت ورزش به وسیله کرانچار با فدراسیون تسویه حساب می‌کند

کارشناس فوتبال ایران گفت: اختلافاتی بین فدراسیون و وزارت ورزش وجود دارد که آنها به وسیله زلاتکو کرانچار با یکدیگر تسویه حساب می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹ 25 November 2014
کارشناس فوتبال ایران گفت: اختلافاتی بین فدراسیون و وزارت ورزش وجود دارد که آنها به وسیله زلاتکو کرانچار با یکدیگر تسویه حساب می‌کنند.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس که در مورد اینکه زلاتکو کرانچار اصلی‌ترین گزینه هدایت این تیم است عنوان کرد: کرانچار به شرطی می‌تواند موفق باشد که فرصت لازم را به او بدهیم. متأسفانه فوتبال ایران مربی خراب‌کن است و تفکر حاکم بر فوتبال ما باعث شده که مربیان نتوانند از تمامی پتانسیل خود استفاده کند. شما ببینید زمانی اوویچ را به خاطر شکست در یک بازی دوستانه عوض کردیم از علی دوستی مربی‌ای که بیشتر مورد تأئید همه باشد نداشتیم اما دیدید که با او چه برخوردی صورت گرفت.

وی افزود: با تفکری که در فوتبال ایران حاکم است نمی‌توانیم به موفقیت برسیم. کم‌حوصله بودن اهالی فوتبال به نتیجه‌طلب بودن ما مشکلات زیادی را به وجود آورده و حتی مربی‌ای که مثل کرانچار که در فوتبال ایران امتحانش را پس داده نمی‌تواند از حاشیه امنیت برخوردار باشد. دست به تعویض ما بسیار خوب است و حتی برای مربی‌ای مثل وینگادا که هزینه بسیار بالایی شده است خیلی راحت تصمیم به برکناری بگیریم. با زمان کم هیچ مربی‌ای نمی‌تواند به موفقیت برسد. یک مربی برای موفقیت در این رده نیاز به یک برنامه 4 ساله و بلند مدت دارد. 40 سال است به المپیک نرفتیم و اگر یک دوره دیگر هم نرویم اتفاق خاصی نمی‌افتد نیاز به انجام یک کار اصولی و ریختن زیربنای قوی داریم.

کارشناس فوتبال ایران در مورد مخالفت وزارت ورزش با استخدام  زلاتکو کرانچار که گفته می‌شود به خاطر اختلاف فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش است، تصریح کرد: این دعوایی است که بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش وجود دارد و فوتبال و مربیان از این مسئله ضربه می‌خورند. به نظر می‌رسد وزارت ورزش ، فدراسیون فوتبال را قبول ندارد و در این بین زمان را از دست می‌دهیم. وزارت ورزش با اختیاراتی که دارد نباید چنین برخوردهایی را انجام دهد. اگر فدراسیون اختیار دارد آنها باید اجازه بدهند فدراسیون کار خودش را انجام دهد و روی کار نظارت کنند. اگر بخواهیم  با این اختلافات بچه‌گانه دعوایی در لفافه داشته باشیم فقط فوتبال ضربه می‌خورد.

وی در رابطه با اینکه کرانچار چند ماه قبل در ایران کار می‌کرده و چطور حالا با حضور او مخالفت  می‌شود تصریح کرد: دعوایی که می‌بینید سر موضوع دیگری است و کرانچار یا هر مربی دیگر در این رابطه بهانه شده‌اند فدراسیون و وزارت ورزش اختلافات دیگری دارند که سر کرانچار با هم تسویه حساب می‌کنند.

کربکندی در پاسخ به این سؤال که آیا با این اختلافات تیم ملی را قربانی نمی‌کنیم گفت: همه چیز ما قربانی شده است. متأسفانه دیگر باختن در فوتبال ایران به امری عادی بدل شده و مردم را از احساسات خود دور کرده است. امیدواریم کسی پیدا شود که دلش برای این فوتبال بسوزد و با یک برنامه‌ریزی بلند مدت در راستای کسب موفقیت حرکت کند. هیچکس در فوتبال ایران کار بلند‌مدت نمی‌کند فوتبال ایران نیاز به بازنگری کلی دارد یک نفر باید خودش را فدا کند و با یک برنامه‌ریزی بلندمدت فوتبال را به سوی موفقیت حرکت دهد.
\
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها