بازدید 6513
الحوثی:درکنگره جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام عنوان کرد ;

ترویج تفکرات تکفیری ها از 57 شبکه ماهواره ای

عالم سر‌شناس وابسته به جنبش انصارالله یمن گفت: تکفیری‌ها با استفاده از ۵۷ شبکه ماهواره‌ای و حمایت‌هایی که از برخی کشور‌ها و سازمان‌های اطلاعاتی می‌شوند تفکرات خود را در بین جوانان تبلیغ و القا می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲ 24 November 2014
 عالم سر‌شناس وابسته به جنبش انصارالله یمن گفت: تکفیری‌ها با استفاده از ۵۷ شبکه ماهواره‌ای و حمایت‌هایی که از برخی کشور‌ها و سازمان‌های اطلاعاتی می‌شوند تفکرات خود را در بین جوانان تبلیغ و القا می‌کنند.

به گزارش  تسنیم ، سید عبدالمجید الحوثی عصر امروز در کنگره جریان‌های تکفیری و افراطی از دیدگاه علمای اسلام، در قرائت بیانیه پایانی کمیسیون سیاسی، اظهار کرد: کمیسیون سیاسی کنگره جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام با هدف بررسی ریشه‌های سیاسی جریان‌های تکفیری و جست‌و‌جوی راهکارهای برون رفت از آن تشکیل شده است و شرکت کنندگان در آن نظرات زیادی را درباره موضوع کمیسیون مطرح کردند.

عالم سر‌شناس وابسته به جنبش انصارالله یمن، افزود: تکفیری‌ها با استفاده از 57 شبکه ماهواره‌ای، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و حمایت‌هایی که از برخی کشور‌ها و سازمان‌های اطلاعاتی می‌شوند تفکرات خود را در بین جوانان تبلیغ و القا می‌کنند البته آمریکا نیز از تفکرات سطحی آن‌ها برای تحقق اهداف خود حمایت می‌کند.

وی با اشاره به برخی از مسائل مهم مطرح شده در این کمیسیون، تصریح کرد: تکفیر پدیده خطرناکی است که برای برخورد با آن باید با جدیت تمام تلاش کرد، تکفیر بیماری کشنده روزگار ما است و گروه‌های تکفیری سعی دارند با سو استفاده از موضوعاتی مانند خلافت اسلامی و جهاد با استفاده از تکنیک‌های جدید به بدنه اسلام ضربه بزنند.

سید عبدالمجید الحوثی عنوان کرد: اهمیت تشکیل دبیرخانه دائمی برای پیگیری نتایج کنگره و لازم بودن صدور فتوا از سوی علما مسلمان در مورد حرام بودن کشتن، تعرض به مسلمانان، اماکن مسلمانان و اهمیت تلاش برای وحدت حقیقی بین مسلمانان به عنوان سوپاپ اطمینان برای مقابله با تفکر تکفیری از جمله راه کارهای برون رفت از این وضعیت است.

عالم سر‌شناس وابسته به جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد: اقدامات تکفیری‌ها به دلیل درک ناصحیح از مسائل اسلامی به عنوان ابزاری برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان و ثبات برای رژیم صهیونیستی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار