بازدید 4297
دبیرکل جنبش التوحید الاسلامی لبنان عنوان کرد ;

نبود "حق وتو درشورای امنیت" برای مسلمانان

دبیرکل جنبش التوحید الاسلامی لبنان گفت: با وجود جمعیت میلیاردی مسلمانان در سراسر جهان ولی متاسفانه حتی یک کرسی در شورای امنیت نداریم و از حق وتو نیز محروم هستیم.
کد خبر: ۴۵۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶ 24 November 2014
 دبیرکل جنبش التوحید الاسلامی لبنان گفت: با وجود جمعیت میلیاردی مسلمانان در سراسر جهان ولی متاسفانه حتی یک کرسی در شورای امنیت نداریم و از حق وتو نیز محروم هستیم.

به گزارش ایرنا، شیخ بلال سعید شعبان دوشنبه شب در کنگره جهانی خطر جریان های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام در قم خاطرنشان کرد: وقتی ما خداوند، کتاب، دین، قبله و حج واحد داریم چرا باید چنان همدیگر را تضعیف کنیم که در سازمان های بین المللی جایگاه محکمی نداشته باشیم؟

وی ادامه داد: اگر کشورهای اسلامی با هم اتحاد داشتند امروز وضعیت فلسطین اینگونه نبود و رژیم صهیونیستی بی رحمانه به مردم مظلوم غزه و فلسطین هجمه نمی کرد.

شیخ بلال سعید شعبان ادامه داد: امروز منافع کشورهای اسلامی اقتضا می کند که به مشترکات دست بزنیم، همه کسانی را که فتنه ایجاد می کنند را از میان خود طرد کنیم و قدس عزیز را قبله جهاد خود قرار دهیم.

دبیرکل جنبش التوحید الاسلامی لبنان ادامه داد: ما نباید سخن گزینشی و دوگانه داشته باشیم، بلکه با تکیه بر مشترکات با هم به تفاهم برسیم و در سطح مسائل انسان دوستانه و حتی مسائل جهادی با همدیگر توافق داشته باشیم.

کنگره جهانی جریان های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام با حضور 315 میهمان برجسته خارجی از روز یکشنبه در قم آغاز شده است و امشب با تجلیل از ارائه دهندگان مقالات برتر و با سخنرانی آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید به کار خود پایان می دهد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها