بازدید 10562
وزارت کشور عربستان اعلام کرد ;

بازداشت عاملان اصلی حادثه الاحساء

وزارت کشور عربستان اعلام کرد که چند تن از عواملان اصلی حمله به حسینیه الدالوه واقع در استان الاحساء در شرق عربستان را بازداشت کرده است.
کد خبر: ۴۵۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳ 24 November 2014
 وزارت کشور عربستان اعلام کرد که چند تن از عواملان اصلی حمله به حسینیه الدالوه واقع در استان الاحساء در شرق عربستان را بازداشت کرده است.

به گزارش تسنیم به نقل از العربیه، وزارت کشور عربستان اعلام کرد که 4 تن از عوامل داعشی حمله به حسینیه الدالوه واقع در استان الاحساء در شرق عربستان را بازداشت کرده است.

وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که 3 عامل اصلی هجوم به حسینیه الدالوه بازداشت شده‌اند که عبارتند از عبدالله بن سعید آل سرحان، خالد بن زوید العنزی و
مروان بن إبراهیم الظفر هستند.

به این ترتیب تعداد افرادی که عربستان اعلام کرده است در رابطه با این پرونده بازداشت شده‌اند به 73 نفر رسیده است.

ساعت 11:30 دقیقه نیمه شب تاسوعای حسینی 3 عامل ناشناس بعد از پیاده شدن از خودروی خود به سمت عزاداران حسینی تیراندازی کردند و 8 عزادار حسینی را به شهادت رساندند که در بین آنها چندین زن و کودک نیز بودند.

این اقدام با واکنش شدید علمای اسلامی روبرو شد و همگی با محکومیت این جنایت حکومت عربستان را مسئول این حمله تروریستی معرفی کردند.

بیش از 100 هزار نفر در مراسم تشییع این شهدا در الاحساء شرکت کردند.

عربستان سعودی بعد از این حمله از موج دستگیری افراد مرتبط با این جنایت  خبر داد که کارشناسان این اقدامات را تلاشی برای کاهش فشارهای مردمی تلفی می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان