بازدید 1916

تعلیق و لغو تحریم ها هردو موفقیت است

کد خبر: ۴۵۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴ 24 November 2014
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درمجلس با بیان اینکه برخی در حال نذر کردن هستند که مذاکرات وین به نتیجه نرسد، گفت: نباید رقابت سیاسی تا این اندازه برای برخی افراد مهم باشد که حاضر باشند نذرکنند که مذاکرات به نتیجه نرسد.

ابوذر ندیمی در گفت و گو با خانه ملت، با بیان اینکه موفقیت در مذاکرات برای ما همه زندگی نیست بلکه بخشی از زندگی است، گفت:  ما نمی گوییم همه سبد دارایی هایمان سبد مذاکرات است اما نمی توانیم بگوییم اصلامذاکرات تاثیری در دارایی های کشور ندارد.

نماینده مردم آمل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای صادرات نفتی و غیر نفتی باید با دنیا ارتباط برقرار کنیم، افزود: بدون درآمدها و داشته های اقتصادی، بدون منابع چند صد میلیارد دلاری از محل صادرات و واردات نمی توانیم راحت زندگی کنیم و البته معنای این حرف این نیست که نمی توانیم زندگی کنیم.

وی با اظهار تاسف نسبت به اینکه زور استکبار آمریکا در دنیا باعث می شود کشورهای علاقه مند به ایران، از ارتباط با کشورمان منع شوند از از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور تشکر کرد وگفت: چه تعلیق و چه لغو تحریم ها را باید موفقیت بدانیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: همین که تیم مذاکره کننده نگذاشتند دامنه تحریم ها در حد گذشته افزایش یابد قابل تامل است اما این را هم باید در نظر داشت که در مذاکرات نباید مرعوب و خودباخته شوند.

ندیمی با بیان اینکه دربحث هسته ای متکی به رهنمودهای رهبری هستیم، گفت: ضمن رد نظریه افراطیون و تندروها خودباختگی و تسلیم را هم نمی‌پذیریم.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه اوباما گفته ایران دنبال حذف سریع تحریم ها است و ما این کار را نمی کنیم اما در در عین حال بر روی تعلیق می توان توافق کرد، گفت: توافقات لفظی هم به نفع ماست و همین که غرب به سرکردگی استکبار به نتیجه گیری منفی نمی رسد خودش نکته مثبتی است و روابط را تقویت می کند.

وی افزود: بدون کاغذ بودن توافقات هسته ای را در عین حالی که موفقیت نمی دانیم شکست هم نمی دانیم چون دررابطه با دنیا این امر منفی نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار