بازدید 2549

بازار در انتظار نتیجه مذاکرات

کد خبر: ۴۵۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲ 24 November 2014
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با ابراز امیدواری نسبت به مذاکرات ایران و 1+5، گفت: بازار و بخش های مختلف اقتصادی در انتظار نتیجه مذاکرات است.

امید کریمیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،‌ گفت: با نزدیک شدن به لحظات پایانی مذاکرات 1+5 ایران و همه کشورها مضطرب و نگرانند و منتظر نتیجه هستند چراکه این مذاکرات بازار و اقتصاد را تحت تاثیر قرار می دهد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات شوکی به بازار وارد خواهد شد که روانی خواهد بود و تاثیر واقعی مولفه های اقتصادی نیست.

وی با اشاره به تاثیر مذاکرات بر بازارطلا، ارز و واردات،‌ گفت: هیچ کس قبل از به نتیجه رسیدن مذاکرات برای سرمایه گذاری و خرید و فروش ریسک نمی کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه بازار منتظر نتیجه مذاکرات است، ‌گفت: با توجه به اینکه ایران نیت حسنه و مثبت خود را به 1+5 نشان داده است به نتیجه مذاکرات خوشبین هستیم.

کریمیان با بیان اینکه دیدگاه ما نسبت به استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای مشخص است، گفت: جو حاکم به نوعی اقتصاد کشور را درگیر خود کرده است که امیدواریم هرچه سریعتر با اعلام نتیجه از بلاتکلیفی بازار خارج شود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس در این باره که اگر نتیجه مذاکرات منفی شود واکنش بازار چه خواهد بود، ‌گفت: ما در راستای منویات رهبری و سیاستهای کلی نظام و در راستای اقتصاد مقاومتی تمام تلاش متخصصین را به کار گرفته ایم که در بسیاری از نیازها خودکفا شویم و نیازی به واردات نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما زیر بار حرف زور نمی رویم،‌ گفت: تعلیق تحریم ها هم مثل الان که چند ماه است تعلیق است رکود را به بازار وارد می کند و تاثیر مثبتی ندارد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کسی به امید نتیجه مثبت مذاکرات یا آزاد سازی تحریم ها سرمایه گذاری نمی کند وسرمایه گذارامنیت بیشتر می خواهد و تنها لغو تحریم هاست که سرمایه ها را به اقتصاد وارد می کند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس