بازدید 1562

نگاه مثبت اعضای کمیسیون بهداشت به فرهادی

کد خبر: ۴۵۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹ 24 November 2014
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از نگاه مثبت اکثر اعضای این کمیسیون نسبت به تصدی‌گری فرهادی در وزارت علوم خبر داد.

محمد حسین قربانی در گفت وگو با خانه ملت، با یادآوری جلسه روز گذشته یکشنبه ( 2 آذر) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با فرهادی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: در نشست روز گذشته وزیر پیشنهادی علوم برنامه‌های خود را ارایه کرد و از اقداماتی که قرار است در این وزارتخانه در پیش گیرد سخن گفت.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهادی فردی است که مورد وثوق جامعه علمی کشور است، ادامه داد: به نظر می‌رسد که وزیر پیشنهادی علوم بتواند گزینه خوبی برای وزارت علوم باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: در نشست روز گذشته اغلب نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نظر مثبتی نسبت به وزیر پیشنهادی علوم داشتند و امید است در صحن علنی مجلس نیز بتوان رای مثبت نمایندگان را به دست آورد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن سوابق کاری فرهادی وزیر پیشنهادی علوم، گفت: با توجه به تجربیات وی در وزارتخانه‌های بهداشت و درمان و علوم، به نظر می‌رسد بتواند به خوبی این مجموعه را مدیریت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار