بازدید 1930

برگزاری جشنواره آکادمی باشگاه های لیگ برتری در پایان سال

رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال از برگزاری جشنواره باشگاه های لیگ برتری در پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳ 24 November 2014
رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال از برگزاری جشنواره باشگاه های لیگ برتری در پایان سال خبر داد.


به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال؛ سید محمدهادی آیت اللهی با بیان اینکه کمیته فنی از برنامه های ملی المپیک حمایت می کند درباره تازه ترین نشست خود با رییس آکادمی ملی فوتبال، افزود: در این نشست برنامه های میان مدت اردوهای تدارکاتی که به میزبانی کمپ تیم های ملی برگزار می شود را بررسی شد.

وی افزود: همچنین برنامه تیم زیر 14 سال که قرار است در فستیوال های مختلف حضور داشته باشد را به طور کامل مورد ارزیابی قرار دادیم.

رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ادامه داد:علاوه براین درخصوص برگزاری فستیوال آکادمی های باشگاه های لیگ برتر که قرار است اواخر سال 93 برگزار شود بحث و تبادل نظر کردیم.

آیت اللهی با اشاره به اینکه باشگاه فولاد خوزستان پیشنهاد میزبانی برگزاری این رقابت ها را به طور رسمی ارائه کرده است، اضافه کرد : با توجه به زمان برگزاری و فرصت کم باقی مانده به احتمال فراوان با پیشنهاد فولاد خوزستان موافقت کرده و این باشگاه میزبان برگزاری این رقابت ها خواهد شد.

وی درخصوص نحوه استعدادیابی بازیکنان در جشنواره فوتبال پایه نیز گفت: مقرر شد تا از سال آینده جشنواره در رده سنی زیر 13 سال برگزار شود تا بازیکنان نهایی که انتخاب می شوند به طور مستقیم به اردوهای تدارکاتی زیر 14 سال راه یابند.

وی درخاتمه درباره برگزاری سمینار مدارس فوتبال نیز تصریح کرد: این سمینار نهم آذرماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار