بازدید 1970

اصغری مقدم: سطح فنی مربیان ایرانی از خسوس بالاتر است

سرمربی تیم فوتسال دبیری با بیان اینکه باید مربیان طراز اول دنیا در تیم ملی به کار گرفته شوند، گفت: سطح فنی برخی از مربیان ایرانی از سرمربی تیم ملی فوتسال بالاتر است.
کد خبر: ۴۵۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹ 24 November 2014
سرمربی تیم فوتسال دبیری با بیان اینکه باید مربیان طراز اول دنیا در تیم ملی به کار گرفته شوند، گفت: سطح فنی برخی از مربیان ایرانی از سرمربی تیم ملی فوتسال بالاتر است.

جواد اصغری مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیم فوتبال دبیری تبریز مقابل منصوری قرچک در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی بسیار سختی داشتیم چرا که پیروزی مقابل منصوری آن هم در قرچک کار بسیار سخت و دشواری است. آن‌ها تیم بسیار خوب با کادر فنی قوی و بازیکنان باتجربه‌ای هستند اما ما آمده بودیم تا هر سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و برای این کار هم‌قسم شده بودیم. ما نباید دیگر امتیاز از دست بدهیم چرا که به اندازه کافی تا اینجا کار امتیاز از دست داده‌ایم و دیگر جای اشتباه نداریم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز افزود: موقعیت‌های ما بیشتر از حریف بود ضمن اینکه اشتباه‌های کمتری داشتیم و خوشحالم که بازیکنان‌مان توانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند. هرچند بیشتر از سه گل هم می‌توانستیم به ثمر برسانیم و بازیکنان‌مان در زدن ضربات آخر مقداری عجله کردند. البته این مشکل به من برمی‌گردد و باید بیشتر روی این نقص کار کنیم تا ان‌شاءالله در آینده شاهد کمترین اشتباه باشیم.

وی درباره مشکلات مالی تیم منصوری قرچک و تاثیر آن در این شکست گفت: قطعا این موضوع در روند کاری این تیم تاثیرگذار است. درست است که بازیکنان فقط برای پول بازی نمی‌کنند اما به هر حال مشکلات مالی باعث می‌شود آن‌ها نتوانند با تمرکز کافی در زمین بازی کنند. ما پیش از بازی شنیده بودیم که آن‌ها از این مشکلات رنج می‌برند البته آن‌ها با تمام وجود در زمین بازی کردند ولی به هر حال وجود این مشکلات در نتیجه‌گیری هر تیمی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

اصغری مقدم درخصوص صعود سه پله‌ای این تیم و رسیدن به جایگاه چهارمی جدول رده‌بندی و اینکه آیا امیدی برای رسیدن به صدر جدول دارند یا خیر گفت: ما هیچ وقت ناامید نیستیم و در پی آنیم آهسته آهسته خودمان را به صدر جدول برسانیم. این توانایی در نزد بازیکنان ما وجود دارد و مطمئنا در صورتی که در هر بازی از موقعیت‌هایمان به نحو احسن استفاده کنیم رسیدن به صدر جدول دور از دسترس نخواهد بود.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال دبیری درباره نتایج ضعیف تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های گرند پری برزیل نیز گفت: به نظرم تیم ملی عملکرد خوبی در این بازی‌ها نداشت. ما نباید مقابل تیمی مثل کلمبیا به مشکل بخوریم. احساس می‌کنم سرمربی تیم ملی خیلی زود بازیکنان باتجربه نظیر نظری و طاهری را از این تیم کنار گذاشت و جوان‌گرایی را خیلی زود آغاز کرد. در حالی که جوان‌گرایی باید بر اساس یک فرآیند و با در نظر گرفتن همه عوامل انجام شود.

وی با بیان اینکه سطح فنی بسیاری از مربیان ایرانی را بالاتر از سرمربی تیم ملی می‌داند افزود: ما مربی‌ای برای تیم ملی می‌خواهیم که سطح فنی‌اش از سطح مربیان ایرانی بالاتر باشد و بتواند چیزی به بازیکنان ایرانی اضافه کند. باید مربیانی به ایران بیایند که دانش‌شان فراتر از سطح فوتسال ایران باشد و بتوانند بازیکنان ما را با دانش روز فوتسال در دنیا آشنا کنند. خسوس مربی بدی نیست اما به نظر من شناخت کافی از بازیکنان تیم ملی ندارد. او مربی نرمالی است در حالی که ما به عنوان یک تیم پرافتخار در آسیا و جهان باید یک مربی تراز اول در جهان را به خدمت بگیریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار