بازدید 1709

عبدی: هیچ کس نمی‌تواند پیروزی ما را لوث کند

مربی تیم پرسپولیس می‌گوید هیچ کس نمی‌تواند پیروزی این تیم در داربی را لوث کند.
کد خبر: ۴۵۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲ 24 November 2014
مربی تیم پرسپولیس می‌گوید هیچ کس نمی‌تواند پیروزی این تیم در داربی را لوث کند.

حسین عبدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس در داربی 79 اظهار کرد: ما بازی خوب، هوشمندانه و تهاجمی انجام دادیم. در نیمه اول یک بر صفر عقب افتادیم اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که در رختکن انجام دادیم، بازیکنان را به شرایط مسابقه‌ بازگرداندیم و توانستیم به بازی مسلط شویم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما با تمام وجودشان برای تیم تلاش کردند و خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کردند.

عبدی در واکنش به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی که برد پرسپولیس را به خاطر اشتباهات داوری دانسته بود گفت: من چنین اعتقادی ندارم. داور مسابقه عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم اگر اشتباهاتی هم در قضاوتش بود، به ضرر ما بود. الان ما برده‌ایم و به پیروزی‌مان فکر می‌کنیم اما اگر مثل تیم استقلال شکست خورده بودیم مطمئنا به دنبال دلایل شکست بودیم. تیم‌هایی که می‌بازند عکس‌العمل‌هایی از خود نشان می‌دهند که یکی از آن‌ها اعتراض به داوری است اما هیچ کس نمی‌تواند پیروزی ما را لوث کند.

وی در ادامه به کارشناسانی که در برنامه تلویزیونی بازی استقلال و پرسپولیس را آنالیز می‌کردند اشاره کرد و گفت: خیلی از دوستان سعی می‌کردند بازی ما را کسل کننده جلوه دهند اما اگر آن‌ها یک بار دیگر فیلم بازی را با دقت تماشا کنند متوجه می‌شوند بازی زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتیم. بازی ما بر فراز اندیشه‌ها و تاکتیک‌های کادر فنی انجام شد و دیدید که تا دقیقه 96 تیم حریف را کنترل کردیم.

کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: من این پیروزی را به کادر فنی، کادر مدیریتی، کادر پزشکی و عوامل باشگاه و همین طور همه هواداران خونگرم پرسپولیس تبریک می‌گویم. امیدوارم در آینده پیروزی‌های این تیم ادامه داشته باشد. فراموش نکنید که کار ما تازه شروع شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس