بازدید 1755

فقط یک معجزه می‌تواند سوارز را به کوپا آمه‌ریکا برساند

محرومیتی که فیفا برای مهاجم تیم ملی اروگوئه به خاطر جنجالش در جام جهانی ۲۰۱۴ در نظر گرفته است سران فوتبال این کشور را از دیدن ستاره بارسا در کوپا آمه‌ریکا ناامید کرده است
کد خبر: ۴۵۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ 24 November 2014
 محرومیتی که فیفا برای مهاجم تیم ملی اروگوئه به خاطر جنجالش در جام جهانی ۲۰۱۴ در نظر گرفته است سران فوتبال این کشور را از دیدن ستاره بارسا در کوپا آمه‌ریکا ناامید کرده است.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، اگرچه محرومیت چهار ماهه لوئیز سوارز به خاطر گاز گرفتن جورجو کیه‌لینی در آخرین دور از مرحله گروهی جام جهانی 2014 تمام شده است اما بخشی از این محرومیت که او را از همراهی تیم ملی اروگوئه در هشت بازی رسمی محروم می‌کند همچنان پابرجاست و این بدان معناست که او جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا) در سال 2015 را از دست خواهد داد.

ویلمار والدس، رئیس اتحادیه فوتبال اروگوئه با اذعان به غیرممکن بودن حضور سوارز در کوپا‌ آمه‌ریکا که دوره بعدی آن در شیلی برگزار خواهد شد، گفت: ما هنوز در حال رایزنی با فیفا برای کاهش مدت محرومیت سوارز هستیم اما تقریباً هیچ گزینه دیگری برای‌مان باقی نمانده و واقعیت این است که فقط یک معجزه می‌تواند به لوئیز اجازه دهد در کوپا آمه‌ریکا بازی کند.

والدس افزود: تاکنون ما در اردوهای تدارکاتی خود از جمله اردویی که در ماه اکتبر در عربستان سعودی داشتیم با سوارز درباره بازگشت او به تیم ملی پس از جام جهانی صحبت کرده‌ایم. ما در خصوص مسائل گوناگونی بحث کردیم اما به نظر ما این موضوع به تاریخ پیوسته است. بدون شک لوئیس می‌داند که مرتکب اشتباهاتی شده است اما در عین حال خیلی‌ها هنوز حس می‌کنند که برخی از تصمیمات فیفا در جام جهانی درست نبودند.

اروگوئه در شش بازی تدارکاتی اخیر خود پس از جام جهانی 2014 هنوز در وقت‌های معمول نباخته است و تنها شکستش برابر کاستاریکا در ضربات پنالتی دیداری بود که 3 - 3 مساوی شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار