بازدید 1845

نورمحمدی: ۱۰ نفره نمی‌شدیم بیشتر از ۲ گل می‌زدیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم در دربی تهران گفت: برد خیلی دلچسبی بود ولی اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم بیشتر از دو گل به استقلال می‌زدیم.
کد خبر: ۴۵۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶ 24 November 2014
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم در دربی تهران گفت: برد خیلی دلچسبی بود ولی اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم بیشتر از دو گل به استقلال می‌زدیم.


رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برتری 2 بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: این دومین باری بود که به این شکل دربی را بردیم و خوشحالم که هواداران پرسپولیس در استادیوم، خیابان‌ها و خانه‌های‌شان شاد شدند. آنها خیلی امسال ناراحت و اذیت شدند و امیدوارم گوشه‌ای از محبت‌شان را جبران کرده باشیم. از طرفی خوشحالم که دربی این بار برنده داشت و سه گل هم دیدیم.

وی در ادامه تأکید کرد: ما فکرمان فقط برد بود. قبل از بازی هم کری نخوانیدیم و گفتیم که فقط با تفکر برد بازی خواهیم کرد و دید که این را ثابت کردیم. ما گل بدی روی ضربه ایستگاهی خوردیم و این در حالی است که اصلاً از این نوع گل‌ها نمی‌خوریم. خوشبختانه در نیمه دوم جبران کردیم و به دو گل رسیدیم. روی گل استقلال، تمرکز بعضی از بازیکنان به دلیل مصدومیت حقیقی به هم ریخت و این باعث شد گل بخوریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «درخشان در بین دو نیمه چه مسائلی را به بازیکنان گفت؟»، خاطرنشان کرد: او از اینکه مفت گل خوردیم ناراحت بود ولی به ما گفت که اگر دستورات تاکتیکی را در زمین پیاده کنیم برنده خواهیم شد و همینطور هم شد. او تعویض‌های خوبی انجام داد و می‌دانست دستش برای نیمه دوم باز است.

قلعه‌نویی گفته است که استقلال 10 موقعیت گل داشت و داور هم در برد پرسپولیس نقش داشت. نورمحمدی در واکنش به طرح این موضوع از سوی سرمربی استقلال گفت: بعد از بازی معمولاً این حرف‌ها مطرح می‌شود و حتماً نظر ایشان این بوده که 10 فرصت داشتند.

وی افزود: استقلال فقط یک موقعیت جدی داشت که آن هم ضربه سر صادقی بود. ما سعی کردیم به حریف موقعیت زیادی ندهیم و در کارمان هم موفق بودیم. اگر 10 نفره نمی‌شدیم بیشتر به استقلال گل می‌زدیم ولی عالیشاه چون خوشحال بود یک لحظه تمرکزش را بابت خوشحالی بعد از گل از دست داد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار مقابل استقلال به عنوان دفاع چپ بازی کرد در این خصوص گفت: قبلاً هم در زمان دایی و همچینن چند بازی در زمان درخشان در این پست بازی کرده بودم. آقای درخشان گفت که باید در پست دفاع چپ بازی کنم تا جلوی نفوذهای خسرو حیدری و کارهای ترکیبی او و تیموریان را بگیریم. او از من خواست زیاد نفوذ نکنم و تا آنجا که توانستم تلاشم را انجام دادم که خواسته‌های تاکتیکی‌اش را در زمین پیاده کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار