بازدید 1770

آنها باید از این هواداران باصفا تراکتور عذرخواهی کنند

میرهادی قره‌سید گفت: عده‌ای می‌خواهند ضعف فنی خود را به هواداران تراکتورسازی ربط بدهند.
کد خبر: ۴۵۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵ 24 November 2014
میرهادی قره‌سید گفت: عده‌ای می‌خواهند ضعف فنی خود را به هواداران تراکتورسازی ربط بدهند.

میرهادی قره‌سید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهار نظراتی که برخی افراد بعد از دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال نسبت به هواداران تراکتورسازی بیان کردند اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی بر خود لازم می‌داند که تذکرات لازم را نسبت به برخی ورزشکاران سابق و دوستانی که با فرهنگ اصیل آذربایجان به خصوص تبریز آشنایی ندارند و روش و منش فرهنگی مردم آذربایجان را نمی‌شناسند اظهار کند.

وی افزود: باید نکته‌ای را یادآوری کنم که تاریخ و فرهنگ آذربایجان و تبریز از دیرباز به خصوص در ورزش و فوتبال بر همه شناخته شده است. هواداران همه تیم‌های آذربایجان به خصوص هواداران تیم موفق تراکتورسازی بسیار باصفا، خونگرم، با نزاکت، مودب و اخلاق‌مدار هستند که همواره توانستند این فرهنگ را به نمایش بگذارند. امیدوارم این افراد در اظهارنظرهای خود انصاف را رعایت کنند چرا که هواداران تبریزی همواره با ایجاد شور و نشاط در فضایی پرهیجان تنها برای تشویق تیم خود در ورزشگاه حاضر می‌شوند. نباید با ایراد گرفتن از هواداران تراکتورسازی روی عدم کسب نتیجه و ضعف فنی خود سرپوش بگذارند متاسفانه به تازگی هم بعد از باخت جدیدی که به دست آوردند بار دیگر در رابطه با هواداران تراکتورسازی صحبت کردند که این رفتارها برای هیچکس باور پذیر نیست.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه برخی افراد بعضی مسائل که به دور از شان طرفداران تبریزی است را به آنها نسبت دهند امری به دور از انصاف و ظلم و جفا در حق این مردمان باصفا ، با ادب و منطقی است.  امیدوارم این عزیزان از هواداران پرشور تراکتورسازی در فضای اخلاقی ورزش و با رعایت منش پهلوانی عذرخواهی و طلب پوزش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار