بازدید 2182

شهادت یک فلسطینی در کرانه باختری

منابع فلسطینی از به شهادت رسیدن یک فلسطینی بر اثر انفجار مین به جای مانده از رزمایش‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۴۵۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹ 24 November 2014
منابع فلسطینی از به شهادت رسیدن یک فلسطینی بر اثر انفجار مین به جای مانده از رزمایش‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری فلسطین الآن، شاهدان عینی در فلسطین اعلام کردند که احمد عبدالرحمان الشیخ، شهروند 44 ساله فلسطینی بر اثر انفجار مین به جای مانده از رزمایش‌های نظامی نیروهای رژیم صهیونیستی در روستای «بردله» در منطقه «الاغوار» واقع در کرانه باختری به شهادت رسید.

به گزارش شاهدان عینی فلسطینی، دو روز پیش منطقه الاغوار صحنه رزمایش‌های نظامی نیروهای رژیم صهیونیستی بود اما سخنگوی ارتش این رژیم مدعی شد که نیروهای اسرائیلی رزمایشی در این منطقه برگزار نکرده‌اند.

همچنین منابع پزشکی اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت سه جوان در شرق رفح تیراندازی کردند که موجب زخمی شدن یکی از این جوانان شد.

نیروهای اسرائیلی دو جوان دیگر را نیز بازداشت کردند.

همچنین برخی شهرک‌نشینان صهیونیست یک جوان فلسطینی 23 ساله را در شمال الخلیل مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بر اثر وقوع درگیری‌های روز یکشنبه میان جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی در شهرک «العیسویه» در شرق قدس، چهار تن از نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

همچنین لوبا سمری، سخنگوی پلیس اسرائیل اعلام کرد که یک جوان عربی توسط سه جوان یهودی در نیمه‌های شب گذشته در شهرک "بسغات زئیو" در شمال قدس مورد حمله قرار گرفت و مطابق تحقیقات اولیه این جوان عرب جراحت سطحی برداشته است.

در عین حال تعدادی از جوانان فلسطینی شامگاه یکشنبه با بطری‌های آتش زا، چندین خودروی صهیونیستی را در منطقه الزعیم واقع در شرق شهر قدس اشغالی هدف حمله قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از بیت المقدس، روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت" ضمن اشاره به این مطلب، تصریح کرد: گروهی از جوانان فلسطینی شش بطری آتش زا به سوی خودروهای اسرائیلی در شرق قدس پرتاب کردند.

از سوی دیگر، منابع محلی گزارش دادند که درگیری‌های شدیدی در شهرک شعفاط شهر قدس میان جوانان فلسطینی و نیروهای پلیس اسرائیلی رخ داد.

این منابع افزودند که ماموران پلیس عبری به سوی فلسطینیان گلوله‌های گاز اشک شلیک کردند که در پی این جنایت تعدادی از آنان دچار خفگی شدند.

همچنین جنگنده‌های صهیونیستی شامگاه یکشنبه بر فراز نوار غزه به پرواز درآمدند.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه، این جنگنده‌ها با نقض حریم هوایی غزه در ارتفاعات پایین این منطقه دست به پروازهای تحریک آمیز زدند.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی به رغم امضای توافقنامه آتش بس با مقاومت همچنان آن را نقض می‌کند؛ به گونه‌ای که اشغالگران اسرائیلی به سوی شهروندان فلسطینی تیراندازی می‌کنند.

از سوی دیگر، رامی حمدالله، نخست‌وزیر دولت توافقی فلسطین و اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درخصوص مسائل مهمی که هنوز گزارشی از آن منتشر نشده، گفت‌وگوی تلفنی کردند.

به گزارش منابع، تماس تلفنی هنیه و حمدالله اولین تماس اعلام شده از مدت‌ها پیش است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر