بازدید 4381
۱

فرار مرگبار سارق کابل برق

کد خبر: ۴۵۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ 24 November 2014
سارق حرفه‌ای کابل برق در جریان فرار از دست پلیس، با مرد میانسالی تصادف کرد و مرگ او را رقم زد.
 
به گزارش جام جم، شامگاه نوزدهم تیرامسال مرد جوانی در حوالی یکی از روستاهای اطراف شهرستان گرگان، با مرد مجروحی در کنار جاده روبه رو شد که بسختی نفس می کشید. او بلافاصله پلیس را در جریان قرار داد که با حضور ماموران و آمبولانس اورژانس در محل، مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد. در محل حادثه نیز یک دستگاه موتورسیکلت کشف و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

ماموران با بررسی پرونده افراد ناپدید شده موفق شدند هویت مرد میانسال به نام حسین را شناسایی کنند که آنها در تحقیقات مدعی شدند موتورسیکلت کشف شده متعلق به حسین نیست. در بازرسی موتور نیز ابزار سرقت کابل برق کشف شد که ماموران احتمال دادند ضارب حسین از سارقان کابل برق است.

در ادامه جستجوها کارآگاهان سرنخ هایی به دست آوردند که نشان می داد آخرین مالک موتورسیکلت زنی بوده که آن را برای پسرش خریده و در روستایی در گرگان زندگی می کند.

این زن به پلیس آگاهی فراخوانده شد و در بازجویی ها گفت: شب حادثه موتور در اختیار یکی از اهالی روستا به نام هادی بود. او یک روز بعد به خانه ما آمد و مدعی شد که سارقان به او حمله کرده و موتورسیکلت را سرقت کرده اند. سرانجام شامگاه جمعه هادی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود.

سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان دراین باره به جام جم گفت: در تحقیقات مشخص شد او سابقه دار بوده و پس از آزادی از زندان نیز چهار مرتبه به دزدی سیم و روشنایی دست زده و شب حادثه نیز کمی سیم دزدیده و در حال فرار از دست پلیس بوده که با مرد میانسال تصادف کرده و از محل گریخته بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
او سابقه دار بوده و پس از آزادی از زندان نیز چهار مرتبه به دزدی سیم و روشنایی دست زده و شب حادثه نیز کمی سیم دزدیده و در حال فرار از دست پلیس بوده که با مرد میانسال تصادف کرده و از محل گریخته بود...........
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر