بازدید 38649

با این App دیگر به هیچ چیز نیازی ندارید! (اندروید)

اگر اخیرا احساس می‌کنید که سرعت گوشی هوشمند شما نسبت به روزهای اول کار با آن کند‌تر شده، یا آنکه هنگام انجام بازی‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شوید، یا گوشی هوشمند شما بیش از حد معمول داغ می‌شود و به سادگی می‌خواهید کمی فضا را بر روی حافظه گوشی خود آزاد کنید، یا حتی به یک Antivirus نیاز دارید، این ابزار مخصوص شما طراحی شده است.
کد خبر: ۴۵۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ 24 November 2014
با این App دیگر به هیچ چیز نیازی ندارید! (اندروید)
اگر اخیرا احساس می‌کنید که سرعت گوشی هوشمند شما نسبت به روزهای اول کار با آن کند‌تر شده، یا آنکه هنگام انجام بازی‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شوید، یا  گوشی هوشمند شما بیش از حد معمول داغ می‌شود و به سادگی می‌خواهید کمی فضا را بر روی حافظه گوشی خود آزاد کنید، یا حتی به یک Antivirus نیاز دارید، این ابزار مخصوص شما طراحی شده است!

به گزارش «تابناک»، گوشی‌های هوشمند به ویژه در دسته سیستم عامل اندروید بعد از مدت زمانی که از عمر آن‌ها می‌گذرد و پس از نصب برنامه‌ها و بازی‌های مختلف بر روی آن‌ها، به مرور کند می‌شوند و کاربر این کندی در عملکرد را به خوبی احساس می‌کند. پس بهترین کار این است که با ‌ابزارهای جانبی اقدام به بهینه کردن سرعت گوشی هوشمند خود کنید.

برای بهینه‌سازی عملکرد گوشی‌های هوشمند از نوع اندروید، ابزار‌ها و App‌های فراوانی پیدا می‌شود، ولی یکی از بهترین آن‌ها را باید نرم افزار Clean Master دانست. این ابزار رایگان قدرت فراوانی دارد؛ از جمله آنکه به شما کمک می‌کند تا فضا را بر روی حافظه داخلی گوشی خود و یا SD کارت خود آزاد کنید، از گوشی شما در برابر بد‌افزار‌ها محافظت، ‌از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری می‌کند و سرعت گوشی هوشمند شما را با بهینه‌سازی حافظه افزایش می‌دهد.

این ابزار شناخته شده‌ترین نمونه در دسته Optimizer‌هاست که تا کنون بیش از ۱۷ میلیون بار در Store گوگل بررسی شده و در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیون بار دانلود شده است.

با این App دیگر به هیچ چیز نیازی ندارید! (اندروید)

از اولین و پر‌کاربرد‌ترین قابلیت‌های این ابزار این است که به شما اجازه می‌دهد تا با پاک کردن فایل‌های Junk و Cache از روی حافظه ‌داخلی و SD خود، فضای مورد نیاز را برای سایر فعالیت‌های گوشی فراهم کنید.

با این App دیگر به هیچ چیز نیازی ندارید! (اندروید)

همچنین این ابزار مجهز به قابلیتی با نام Device Cooler است که می‌تواند در خنک نگه داشتن گوشی هوشمند به شما یاری برساند. این کار از طریق نشان دادن App‌هایی صورت می‌گیرد که منجر به داغ شدن گوشی شما می‌شوند.

با این App دیگر به هیچ چیز نیازی ندارید! (اندروید)

همچنین این امکان وجود دارد که بدانید کدام APP‌ها بیش از همه ظرفیت CPU را اشغال کرده‌اند و از سویی می‌توانید App‌هایی را که باتری شما را بیش از همه مصرف می‌کنند شناسایی و متوقف کنید. همه اینها همراه با یک Antivirus است که شما را از شر بد افزار‌ها حفاظت می‌کند.

با این App دیگر به هیچ چیز نیازی ندارید! (اندروید)

اگر علاقه‌مند به انجام بازی‌ها مخصوصا از نوع گرافیکی آن هستید، Clean Master با ابزار Game Boost خود کمک می‌کند تا بتوانید این بازی‌ها را بدون هیچ مشکل و روان اجرا کنید.

با این App دیگر به هیچ چیز نیازی ندارید! (اندروید)
از سوی دیگر، این ابزار می‌تواند با بهینه‌سازی حافظه RAM در گوشی هوشمند شما سرعت آن را افزایش دهد. همان گونه که مشاهده می‌کنید، این ابزار تقریبا هر آنچه ‌شما برای بهینه‌سازی یا Optimize کردن گوشی هوشمند خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر شما نیز تجربه‌ای از کار با این ابزار در گوشی هوشمند خود دارید، در بخش نظرات، ما و سایر کاربران را نیز در اطلاعات خود سهیم کنید.

دانلود ابزار از Play Store

دانلود ابزار با لینک مستقیم

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۴۰
من حدودا شش ماهه دارمش، نرم افزار خوبيه
باز نمیشه. لطفاً راهنمایی کنید.
سپاس
نصبش کردم
واقعا نرم افزارش عالیه.
بیسته بیسته. حرف نداره
نرم افزار خوبیه ولی در گوشی‌های سونی در موارد متعددی ایجاد اشکال نموده است به‌گونه‌ای که گوشی به شدت هنگ نموده و تنها از طریق حذف این نرم افزار به حالت سابق برمیگردد
همینطور هست که گفتین .
ولی با این تفاوت که زمانی که دستور پاک کردن فایلهای اضافی رو می دین و موقع اکی آخر حواستون باشه بعضی از فایل های اجرا نشده و یا فایلهای لازمتون پاک می کنه که می تونین تیک اونو ور دارین .
این نرم افزار روی گوشی نوت 3 به صورت پیش فرض نصب هست. یه ویجت هم داره که می تونی بندازیش روی صفحه گوشی و به صورت نوار هست که درصد اشغال بودن رم رو نشون می ده و با یه کلیک در هر زمان می تونید حافظه رم گوشی رو رفرش کنید. اگه مثلا رم شما بیش از حد مصرف شده یا یه نرم افزاری بیش از حد از cpu گوشی استفاده کرده یا گوشی به خاطر یه نرم افزار داغ کرده سریعا اخطار میده ، نرم افزار بسیار خوبیه من نمی دونستم آنتی ویروس هم هست!
نرم افزار عالیه یه ساله ازش استفاده میکنم و روز ب روز توسعه یافته تر میشه فقط باید حواستون باشه که موقع پاک کردن در حالت پیشرفته ببینین چیا رو داره میپاکه...
این برنامه عالیه . من خیلی وقت دارمش
کنارش آنتی ویروسCM security که واسه همین شرکت هست رو حتما نصب کنید
این بیشتر شبیه یک ابزار جاسوسی است چون به همه محتویات گوشی اعم از عکس و فیلم حتی دوربین و میکروفن شما دسترسی دائم دارد.
خود این نرم افزار رم رو اشغال می کنه
سلام
من از ابتدای خرید گوشی هوشمند اندرویدی از این نرم افزار استفاده کرده ام
بسیار راضی کننده است ولی برای حذف فایل های اضافه به هر حال باید دقت نمود
وقتی این نرم افزار را نصب کنید . سریعا باطر گوشی خالی میشود.
کسی از دوستان خبر داره آیا این برنامه همون برنامه معروف Clean Masturbate هست یا با اون فرق داره؟
خب اینجوری که شما این نرم افزاررو معرفی کردین باید خیلی فوق العاده باشه ........
نرم افزار خوبی است من روی گوشی خودم ازش استفاده می کنم عالی است ! ولی بخش آنتی ویروسش را زیاد حساب باز نکنید و سعی کنید یک آنتی ویروس خوب روی گوشی داشته باشید ولی در سه بخش دیگرش واقعا حرف نداره . توصیه می کنم استفاده کنید .
من از این نرم افزار چندین سال است که استفاده می کنم واقعا راضی ام.
خیلی جالب بود
مرسی تابناک
تابی ممنون
ولی این ابزار در ظاهر رایگانه اما در زمان اجرا میگه فلان اپلیکیشن جانبی رو باید دانلود کنید که اون اپلی رو باید خریداریکرد
این App جدید نیست من تقریبا مدت زیادی هست که دارم ازش استفاده می کنم. و البته راضی هستم
انصافا برنامه خیلی خوبیه

مدت هاست دارم ازش استفاده می کنم و بالای 20 گیگ فایل بیهوده رو از روی گوشیم پاک کرده.

به همه توصیه اش می کنم
این ابزار بسیار عالی و کارآمد است و من تقریبا هر روز یک بار آن را اجرا و از شر گرم شدن بیمورد، خذف فایل های نامناسب استفاده میکنم. در عین بدر زمان نصب هر برنامه جدید، این ابزار با چک کردن آن مرا از امن آن مطلع میکند.
ابزارها جانبی خوبی هم روی ویجتش داره. مثل آب و هوا و چراغ قوه و ...
عالي بود خيلي برنامه قوي و بدرد بخوري بود
ممنون
عالی بود کلی گوشیم سبک شد
اگر به سادگي قابل دانلود شدن بود در اختيار قرار نمي داديد
یه روز میگی اینارو نصب نکنین هیچ خاصیتی ندارن بعدش میای میگی نصب کنین حالا ما به کدوم ساز تو برقصیم تابی جون
این نرم افزار عالیه...
فقط 360 security
فوق العاده بود. سایت شما در زمینه IT از سایت های خبری دیگر بهتر است.
عالی بود بسیار ممنون از مفید بودن مطالب آی تی
واقعا نرم افزار فوق العاده ای است و کاربردی
برنامه بسیار خوب و کاربردی و البته نامرد!
اصلا باهاتون شوخی نداره. اگه فایلی رو نشناسید و اون فایل مربوط به برنامه های سیستمی باشه، وقتی دستور پاک کردن بهش بدین بی کم و کاست و بدون اطلاع دادن از اینکه آقا این برنامه سیستمی و ... پــاک میکنه یه جوری که انگار از اول نبوده
با سلام
از سايت شما با اين همه مخاطب انتظار نيمرفت ، نرم افزاري را تبلغ كنيد حتي اگر مطلب نداشتيد! ان هم نرمافزاري كه ممكن است اطلاعات هم و طنانمان را به خارج از مرزها انتقاو و سپس تحليل كنند.
به من که گفته تابحال 66 گیگ خالی کرده از حافظه‌ام. (در طول 10 ماه). راست و دروغش با خودش. اما در کل اپ مفیدیه.
یکی دیگر از برنامه های خوب All Clear هست
من قبلا داشتمش ، عالیه
این برنامه واقعا خوبه ولی یکی از امکانات این برنامه که اکثر کاربرا از آن بی اطلاع هستن قسمت (APP MANAGER) آن هست که از آن قسمت می شود بعضی از برنامه ها کاربرد ندارن و باعث افزایش مصرف و کاهش طول عمر باطری می شوند را غیرفعال کرد. مثل GOOGLE PLAY STORE
du speed از این حرفه ای تره
این app فوق العادس از شرکت CM.
و با app های cm security و cm backup یک بسته ی امنیتی و بهینه سازی جادویی رو تشکیل میدن.
یکی از ویژه گی های جدید clean master بکاپ گرفت از عکس ها در فضای ابری رایگان و کاهش حجم همزمان آنها در گوشی میباشد.
یعنی کیفیت اصلی در خارج از گوشی و کیفیت متوسط و کم حجم در گوشی میمونه. که باعث آزاد سازی حافظه گوشی میشه.
سریع نصب کنید و از رایگان بودن اون بهره ببرید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار