بازدید 2501
در رابطه با دربی 79

حیدری: در شروع نیمه دوم تمرکز نداشتیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در شروع نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتیم.
کد خبر: ۴۵۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵ 23 November 2014
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در شروع نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتیم.


به گزارش خبرگزاری فارس، خسرو حیدری پس از شکست 2 بر یک استقلال مقابل پرسپولیس، گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در 15 دقیقه ابتدایی نیمه اول روی حریف فشار زیادی آوردیم. در این نیمه یک گل به ثمر رساندیم و پیروز به رختکن رفتیم.

وی افزود: در چند دقیقه ابتدایی نیمه دوم تمرکز نداشتیم و آنها یکی دو موقعیت به دست آوردند. می‌توانستیم گل دوم را بزنیم اما بازیکنانمان بی‌تجربگی کردند و دو گل دریافت کردیم.

هافبک استقلال در رابطه با اینکه یکی از خبرنگاران از او پرسید استقلال بهتر بازی کرد، اظهار داشت: آنها هم موقعیت‌هایی داشتند البته از لحاظ بازی ما بهتر بودیم ولی آنها برنده شدند. قشنگی فوتبال همین است.

حیدری در مورد اینکه بهرام افشارزاده اعلام کرده استقلال باید در نیمه دوم با یک برنامه دیگر کار می‌کرد و انتقادات کلی از مجموعه تیم داشته است، اظهار داشت: در ابتدای نیمه دوم تمرکز نداشتیم و تعدادی از بازیکنان ما اولین دربی خود را پشت سر می‌گذاشتند البته این مسئله طبیعی بود. روی برخی اشتباهات گل تساوی را دریافت کردیم. در جریان بازی خیلی‌ها فکر می‌کردند به خاطر عقب کشیدن پرسپولیس گل دوم را می‌زنیم؛ اما روی چند ضربه ایستگاهی آنها در نهایت به گل رسیدند. مشکلی که ما در یکی دو بازی داشتیم این است که گل اول را به ثمر می‌رسانیم؛ اما بعد از آن نمی‌توانیم از برتری خود دفاع کرده و گل‌های بعدی را دریافت می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل