بازدید 3790
در رابطه با دربی 79

قلعه‌نویی: بازیکنان در نیمه دوم روی شکم‌سیری بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان در نیمه دوم از روی شکم‌سیری بازی کردند
کد خبر: ۴۵۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵ 23 November 2014
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان در نیمه دوم از روی شکم‌سیری بازی کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از نشست خبری در بین دوربین‌های تلویزیونی اظهار داشت: من بار دیگر به فوتبال ایران تبریک می‌گویم هر چند که ما فوتبال خوبی بازی کردیم و روی اشتباه فردی گل خوردیم و این هم جزئی از فوتبال است. استنباط من این است که فکر می‌کنم جهانبازی تحت‌تأثیر نامه پرسپولیس قرار گرفت، ما هم روی جهانبازی حساس بودیم ولی نامه ای به کمیته داوران نزدیم، می‌توانست بنگر را اخراج کند، در بازی با صبا هم سریع به میلاد فخرالدینی کارت نشان دادند. در بازی با تراکتورسازی شاهین ثاقبی ده بار روی کرار فول انجام داد ولی فغانی خیلی راحت از این خطاها گذشت. در بازی امروز هم عالیشاه به سینه فخرالدینی زد اما داور به هر دوی آنها کارت نشان داد، نمی دانم واقعاً چه نگاهی روی ما دارند؟

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که در نیمه دوم بازیکنان استقلال مثل نیمه اول نبودند و به نظر دفاعی بازی کردند، گفت: این را قبول دارم که بازیکنان در نیمه دوم روی شکم‌سیری بازی کردند، اما اینکه دفاعی بودیم را قبول ندارم، ما گل اول را روی اشتباه هاشم خوردیم و گل دوم هم در حالی که در حمله بودیم روی یک فول خوردیم. ما 6 کرنر زدیم آنها 4 کرنر، یک توپمان هم به تیرک خورد.

وی در مورد اینکه چقدر ناراحت است، اظهار داشت: ناراحتی من بیشتر به خاطر هواداران است که نتوانستم آنها را امروز خوشحال به خانه‌هایشان بفرستم، شرمنده آنها شدم اما با جام‌هایی که آخر فصل می‌گیریم این بازی امروز را جبران می‌کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه ظاهراً در رختکن به بازیکنان با تندی صحبت کرده، گفت: در رختکن حرفی نزدم و فقط به بازیکنان گفتم بروند دوش بگیرند و به فکر بازی با ذوب‌آهن باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان