بازدید 4347

درخشان: دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تیمش با شایستگی بر استقلال غلبه کرده است
کد خبر: ۴۵۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶ 23 November 2014
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تیمش با شایستگی بر استقلال غلبه کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید درخشان بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: به اعتقاد من امروز دو تیم یک بازی زیبا و تهاجمی را به نمایش گذاشتند و با تمام احترامی که برای تیم بزرگی چون استقلال قائلم باید بگویم ما به مراتب بهتر از حریف بازی کردیم و شایسته این برد بودیم.

وی افزود: در صحنه‌ای که منجر به گل اول بازی شد بازیکنان ما تمرکزشان را به خاطر مصدومیت حقیقی از دست داده بودند و مرتکب اشتباه در جاگیری شدند.

سرمربی پرسپولیس گفت: در بین دو نیمه سعی کردیم تصمیمات درستی تاکتیکی اتخاذ کنیم تا به بازی برگردیم خوشبختانه بازیکنان خیلی خوب خواسته‌‌های تاکتیکی کادر فنی را اجرا کردند و با ارائه یک بازی عالی و منطقی توانستند دو گل به استقلال بزنند.

درخشان تصریح کرد: امید عالیشاه بعد از گل زیبایی که به ثمر رساند بی‌تجربگی کرد و با اخراجش فشار را روی تیم ما بالا برد. حتی یک اشتباه دیگر هم روی گل دوم استقلال داشتیم که کمک داور به درستی آفساید گرفت. باید خدا را شکر کنم که 3 امتیاز این بازی را گرفتیم و به وضعیت خود در جدول رقابت‌ها سروسامان دادیم.

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: بازیکنان من با تمام وجودشان بازی کردند و دست تک تک آنها را می‌بوسم. آنها غیر از اینکه با تمام وجود حمله می‌کردند تمرکز و نظم تیمی خود را حفظ کرده بودند. این برد را به هواداران تقدیم کرده و بار دیگر از شاگردانم تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که آیا این برد را می‌توان با برد تاریخی پرسپولیس با گل‌های ایمان زاید مقابل استقلال، مقایسه کرد، گفت: ما در تمام بازی‌های این فصل‌مان با هدایت من از حریفان خود نسبتا برتر بودیم و در هر بازی موقعیت‌های زیادی را به هدر می‌دادیم. بارها به این نکته تاکید داشتم که مشکل اصلی ما غیر از کمبود بازیکن از دست دادن موقعیت‌ها است.

درخشان ادامه داد: خیلی سخت بود که بازی باخته را با برد عوض کنیم اما بازیکنان همت کردند و با استفاده از موقعیت‌ها توانستند یک برد شیرین و تاریخی دیگر را رقم بزنند. بردن تیم بزرگی مثل استقلال به این راحتی‌ها نبود و نباید فراموش کنید که ما حتی بعد از زدن گل دوم یکی، دو موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم که از دست دادیم.

وی تعویض‌های خود را نیز عالی توصیف کرد و اظهار داشت: تعویض‌هایم در تغییر روند بازی تاثیر بسزایی داشت. آمدن بازیکن خوبی مثل طارمی به میدان و تاثیری که این بازیکن در حملات ما داشت به خوبی نشان می‌دهد که به میدان فرستادن او تصمیم خوبی بوده است. طارمی تمام آنچه که من می‌خواستم را در زمین اجرا کرد و به نوعی بازیکن حرف گوش‌کنی بود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تغییر لیست اولیه با بازیکنانی که وارد زمین شدند، گفت: لیست من تا قبل از اینکه در جلسه فنی اعلام شود همانی بود که به بازیکنان به میدان رفتند. نمی‌دانم این اسامی از کجا خارج می‌شود. مگر می‌توان یا می‌شود یک ساعت مانده به بازی لیست تغییر کند؟ ما بیش از یک هفته برای این بازی تمرین کرده بودیم و روی آن تاکتیک داشتیم چگونه یک ساعت مانده به بازی لیست تغییر کرده است؟

درخشان در خصوص اینکه پرسپولیس در هفته‌های اخیر با حواشی زیادی همراه بوده و او هم گفته بود که نگران اولتیماتوم است و آیا با این برد مشکلات حل می‌شود، گفت: ما در هفته گذشته حاشیه نداشتیم و در خصوص بحث اولتیماتوم هم که شما گفتید خودم گفتم نگران آن هستم؛ باید بگویم که یکی از دوستان شما سوال کرد و من پاسخ دادم که کسی به من اولتیماتوم نداده است. آرامش در چند هفته اخیر به ما کمک کرد تا در این بازی موفق باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی فکر می‌کنید، گفت: ما خیلی کار داریم و باید خیلی تلاش و تمرین کنیم. باید در نیم فصل تیم خود را تقویت کنیم و فکر کردن به این مسائل زود است.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه به دنبال رکورد نیستم، گفت: فوتبال همین است. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم. من و همکارانم وقت زیادی را در تمرینات صرف تیم می‌کنیم. دو، سه ساعت مانده به آغاز تمرین در محل آن حضور یافته و دو، سه ساعت پس از آن محل را ترک می‌کنیم. اصلا به دنبال رکورد و این مسائل نیستم و فقط موفقیت پرسپولیس برایم اهمیت دارد.

درخشان در خصوص مصدومیت صادقیان و اینکه مصدومیت او به عنوان ستاره تیم از نظر روحی به بازیکنان ضربه وارد کرد چگونه این فشار روانی را از روی تیم خارج کردید؟ یادآور شد:‌ شب گذشته از دکتر خانبان خواهش کردم که برای بچه‌ها صحبت کند. او 30 دقیقه بحث‌های روانی را مطرح کرد. می‌دانستیم صادقیان یکی از بازیکنان خوب خود را از دست داده‌ایم اما گفتن این نکته حائز اهمیت است که تیم من بر روی مهره یا تک مهره نمی‌چرخد. یک تیم هستیم و صادقیان هم یک بازیکن از این تیم است. مهره‌ای در تیم ما وجود ندارد که همه تکیه ما بر روی آن باشد.

وی ادامه داد: همه بازیکنانم برایم قابل احترام و ستاره هستند. ما یک تیم هستیم و به بازیکن خاصی متکی نیستیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص پاس‌های کوتاه تیمش در این بازی گفت: اگر تمرینات ما را مشاهده کنید خواهید دید که در آن روی فضاهای کوتاه تلاش می‌کنیم و بعد از پاسکاری در فضاهای کوتاه به کناره‌های زمین می‌رویم. امروز هم اینگونه بود و ما براساس همین روش به گل رسیدیم. در تمرین همواره چنین کاری را انجام می‌دهیم.

درخشان افزود: در هر بازی فرصت‌هایی نصیب تیم شما می‌شود که اگر آنها را به گل تبدیل نکنید ممکن است برنده از میدان خارج نشوید. برای برد باید موقعیت خلق کرده و از فرصت‌های به دست آمده استفاده کنید. اگر از موقعیت‌هایتان خوب استفاده کردیم برنده هستید پس مهمترین هدف ایجاد موقعیت است.

وی در خصوص احتمال رویارویی مجدد با استقلال در جام حذفی نیز گفت: این رقابت‌ها حذفی است و مشخص نیست که چه تیمی صعود می‌کند و حذف می‌شود باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون آن رقم می‌خورد.

سرمربی پرسپولیس در مورد قهرمانی در جام حذفی گفت: از حالا نمی‌توان در مورد قهرمانی در جام حذفی پیش‌بینی‌ کرد. نگاه ما هفته به هفته است و دیدمان گذشت از حریفان پیش روست. این برد مقابل استقلال باعث غرور ما نمی‌شود. پس از این برد کار ما تازه شروع شده است. هواداران پرسپولیس مدت‌ها بود که منتظر این برد بودند. حالا ما مسئولیت بیشتری نسبت به آنها داریم و باید با کار و تلاش هفته به هفته بهتر شده و نتایج مناسبی را به دست بیاوریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل