بازدید 2833

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

کد خبر: ۴۵۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷ 23 November 2014
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه از سوی هیأت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

ایرانپور نماینده مبارکه خواستار توضیح وزیر صنعت در خصوص علت بی‌توجهی شرکت فولاد مبارکه به مسئله استخدام فرزندان شهدای شهرستان مبارکه و همچنین جلوگیری از ورود بی‌رویه اجناس چینی شد، به کشور به وزیر اقتصاد و تعاون در خصوص لزوم توجه بیشتر معاونان دو وزارتخانه به دستورات مدیران ارشد و به وزرای اطلاعات و اقتصاد در خصوص لزوم بررسی روند ورود افراد خاص به هیأت مدیره، شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سهام عدالت در کشور تذکر داد

جعفری نماینده بجنورد خواستار توضیح وزیر راه در خصوص توضیح علت عدم تکمیل طرح احداث باند دوم جاده بین‌المللی بجنورد - آشخانه - جنگل گلستان شد.

سلطانی صبور نماینده رزن به وزیر صنعت در خصوص ضرورت تنظیم بازار مرغ و جلوگیری از ورشکستی مرغداران تذکر داد.

سجادی نماینده فریمان خواستار توضیح رئیس جمهور در خصوص عدم علت ابلاغ منطقه آزاد سرخس با توجه به مصوبه دولت و توضیح وزیر ورزش پیرامون علت عدم توجه به طرح‌های ورزشی و علت انتقال طرح‌های ورزشی سرخس به شهرهای دیگر شد.

اربابی نماینده ایران شهر خواستار توضیح وزیر کشور در خصوص علت بی‌برنامگی و ضعف عملکرد، فرماندار شهرستان شد و به وزیر بهداشت: در خصوص جلوگیری از تعطیلی پردیس بین‌المللی علوم پزشکی سینای چابهار، لزوم رفع وضعیت نابسامان بیمارستان امام علی (ع) چابهار تذکر داد.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر راه در خصوص ضرورت تدوین برنامه استراتژیک و بلند مدت برای ساماندهی بخش حمل و نقل کشور تذکر داد.

تأمینی نماینده رشت خواستار توضیح وزیر اقتصاد در خصوص علت عدم توجه و نظارت بر عملکرد بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی شد.

جعفری نماینده بجنورد، خسروی سهل آبادی نماینده تربیت حیدریه و ‌صابری نماینده رامیان خواستار توضیح رئیس جمهور در خصوص علت عدم تعیین تکلیف وضعیت استخدامی معلمان فنی حرفه‌ای شد.

فریدونی نماینده فیروزآباد به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری، حوزه جایدشت فیروزآباد فارس و به رئیس جمهور پیرامون لزوم ایجاد فرصت دوباره برای ثبت نام متقاضیان یارانه نقدی که در ثبت نام اولیه دچار اشتباه شدند، تذکر داد.

اکبریان نماینده کرج و خان محمدی نماینده ابهر و خرمدره به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت حقوق و معوقات فرهنگیان تذکر دادند.

پشنگ نماینده خاش خواستار توضیح وزیر نفت در خصوص علت توقف گازرسانی به شهرهای سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان‌های خاش،‌ میرجاوه و زاهدان شد و به وزیر کشور در خصوص ضرورت پیگیری موضوع تیراندازی منجر به قتل در شهرستان خاش توسط نیروی انتظامی تذکر داد.

جمعی از نمایندگان به وزیر تعاون در خصوص لزوم ارسال فهرست کارگران و استادکاران ساختمانی بیمه شده هر شهرستان برای نمایندگان همان حوزه برای راستی‌آزمایی تذکر دادند.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930902001347#sthash.eklx8UoF.dpuf
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل