بازدید 2105

برنامه‌های گزینه پیشنهادی از زبان نصیری قیداری

کد خبر: ۴۵۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴ 23 November 2014
معاون پارلمان وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: برنامه های گزینه پیشنهادی وزارت علوم در میان نمایندگان مجلس در حالی توزیع شد که تنظیم سند تحول آموزش در راس برنامه های محمد فرهادی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران؛سعدالله نصیری قیداری معاون پارلمان وزارت علوم تحقیقات و فناوری  گفت: امروز یکشنبه 2 آذر 93، محمد فرهادی در حالی در مجلس حاضر می‌شود که بسیاری از فراکسیون ها استقبال خوبی از خود نشان داده‌اند.

وی افزود: ساعت 12 و 30 دقیقه امروز محمد فرهادی با فراکسیون توسعه پایدار نشست تخصصی دارد و در روز سه شنبه صبح با فراکسیون رهروان ولایت، ساعت 16 روز سه شنبه با فراکسیون اصول گرایان و ساعت 13 روز سه شنبه با فراکسیون دانشگاهیان دیدار دارد، البته در این میان با برخی از نمایندگان مجلس نیز ملاقات‌های فردی دارد، چنانچه از همه طیف و سلیقه‌ها تاکنون استقبال خوبی از محمد فرهادی شده است و به نظر می‌آیند با رای خوبی بتواند رای اعتماد را از نمایندگان مجلس کسب کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه برنامه‌های محمد فرهادی چه برنامه هایی است و آیا تفاوتی با وزرای قبلی وزارت علوم دارد؟ اظهار داشت: محمد فرهادی برنامه‌های خود را براساس اسناد بالا دستی و در چارچوب قوانین و همچنین سند جامع کشور و سند برنامه پنجم علوم و فناوری است، میان نمایندگان توزیع شده است.

وی به تفاوت برنامه‌های محمد فرهادی اشاره کرد و گفت: نکته جدید در برنامه‌های محمد فرهادی مربوط به تنظیم سند تحول در آموزش عالی است که با راهکارهای مناسب در برنامه اجرایی می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار