بازدید 3610

ساخت نانو داروی جدید برای مقابله با ابولا

نانوویریسیدیز ایده جدیدی برای ساخت داروی ضد ابولا ارائه کرده است، این شرکت موفق به ساخت لیگندهایی شده که به راحتی ویروس را به دام می اندازد.
کد خبر: ۴۵۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵ 23 November 2014
نانوویریسیدیز ایده جدیدی برای ساخت داروی ضد ابولا ارائه کرده است، این شرکت موفق به ساخت لیگندهایی شده که به راحتی ویروس را به دام می اندازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،‌ نانوویریسیدیز (NanoViricide) ایده جدیدی برای ساخت داروی ضد ابولا ارائه کرده است، این شرکت موفق به ساخت لیگندهایی شده که به راحتی ویروس را به دام می اندازد.

نانوویریسیدیز (NanoViricide) یک شرکت نانودارویی است که روی توسعه نانوداروهای ضدویروسی فعالیت می‌کند. این شرکت اخیراً پیشرفت‌هایی در برنامه تولید داروی ضد ابولا داشته است به طوری که موفق به تولید چندین داروی پیشنهادی برای مبارزه با این بیماری شده است که باید مورد آزمایش قرار گیرند.
 
ایوژن سیمور، مدیرعامل این شرکت، اطلاعات جدیدی درباره برنامه تولید دارو ضد ابولا منتشر کرده است. این اطلاعات در کنفرانسی در نیویورک و در راستای شیوع ایبولا در آفریقا منتشر شده است.
 
سیمورد مشکلات موجود در مسیر کنترل بیماری ابولا را تشریح کرد. او تجربیات متعددی از حضور در مناطقی که این بیماری شیوع یافته دارد. سیمور پیش از این روی بیماری ایدز در آفریقا، شرق اروپا و آسیا کار کرده بود.
 
این شرکت اخیراً داروهای منتخبی برای مبارزه با ابولا ارائه کرده که آزمایش‌های حیوانی آن زیر نظر مؤسسه تحقیقات پزشکی ارتش آمریکا انجام شده است. نانوویریسیدیز اعلام کرد که برنامه ساخت داروی ضد ایبولای خود را با توجه به گسترش این بیماری در جهان تسریع کرده است.
 
یکی از این داروها، نانوویریسیدیز،nanoviricide  است که از دو بخش مختلف تشکیل شده که به یکدیگر متصل هستند: بخش اول یک لیگند متصل شونده به دارو بوده که از روی گیرنده‌های سلول میزبان که ویروس به آنها متصل می‌شود تقلید شده است.
 
بخش دوم نیز یک زنجیره پلیمری بوده که شباهت زیادی به سطح سلول‌های میزبان دارد که ویروس به آن‌ها متصل می‌شود.
 
انیل دیوان از مدیران شرکت نانوویریسیدیز می‌گوید: ما معتقدیم که لیگندهای ضدایبولا باید روی داروهای قدیمی منتخب ضدایبولا قرار گیرند. با این راهبرد، ویروس ایبولا قادر به فرار کردن نخواهد بود حتی اگر از جهش‌های سریع برای این کار استفاده کند زیرا ما از لیگندهایی برای به دام انداختن آن‌ها استفاده می‌کنیم که این ویروسی به آن‌ها برای اتصال به سلول نیاز دارد.





تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس