بازدید 1767

شجاعی: زهرا نعمتی مشکلی برای حضور در مسابقات سهمیه المپیک ندارد

رییس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر این مساله که هدفگذاری ما کسب بیشترین سهمیه المپیک 2016 ریو است، گفت: برای کسب سهمیه المپیک ریو نگران هستیم
کد خبر: ۴۵۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷ 23 November 2014
رییس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر این مساله که هدفگذاری ما کسب بیشترین سهمیه المپیک 2016 ریو است، گفت: برای کسب سهمیه المپیک ریو نگران هستیم

محمدعلی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در رابطه با حضور زهرا نعمتی ورزشکار معلول تیروکمان در اردوی تیم ملی تیر و کمان، اظهار کرد: از آنجا که تمام هدفگذاری و سیاست اصلی ما کسب بیشترین سهمیه المپیک 2016 ریو است، این شانس را داریم که با شرکت در مسابقات جهانی دانمارک (خرداد ماه سال آینده) مسابقات آسیایی تایلند (آبان ماه سال آینده) و ... در رشته ریکرو شش سهمیه در بخش زنان و مردان را به خود اختصاص دهیم به همین منظور با دعوت از زهرا نعمتی ، قهرمان پارالمپیک لندن و بازی‌های پاراآسیایی اینچئون تمام تلاشمان بر این مبناست تا در بخش زنان سهمیه بیشتری را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نعمتی با توجه به وضعیت جسمانی‌اش که نمی‌تواند به صورت ایستاده مسابقه دهد، از نظر کسب سهمیه مشکلی دارد یا خیر؟ تصریح کرد: با توجه به این که زهرا نعمتی به اردوی تیم ملی تیروکمان افراد سالم دعوت شده است، یعنی از نظر قوانین المپیک مشکل خاصی برای شرکت در مسابقات انتخابی کسب سهمیه ندارد بنابراین امیدوارم با زدن بهترین رکورد و کسب سهمیه المپیک یکی از امیدهای ما در المپیک باشد.

رییس فدراسیون تیروکمان همچنین با اشاره به طرح بزرگ استعدادیابی 2020 خاطر نشان کرد: این طرح از 18 ماه قبل با تعداد 1500 نفر از کمانداران رده سنی 9 تا 14 سال شروع شده است. سیاستگذاری‌ ما از این طرح برای المپیک 2020 است. در حال حاضر که برای اجرای این طرح تا المپیک هفت سال زمان داریم، تصور می‌کنم بهترین نتیجه‌ ممکن برای تیروکمان در المپیک 2020 رقم خواهد خورد.

شجاعی در پایان گفت: برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو با توجه به این که کار سختی را پیش‌رو داریم نگرانم که نتوانیم سهمیه زیادی را به تیروکمان اختصاص دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار