بازدید 4210

توهین به رئیس جمهور، توهین به ملت است

کد خبر: ۴۵۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲ 23 November 2014
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با انتقاد از نطق میان‌دستور یکی از نمایندگان توهین به رئیس جمهور را توهین به ملت دانست.

به گزارش خانه ملت، کمال‌الدین پیرمؤذن در نشست علنی امروز (یکشنبه 2 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری با انتقاد از نطق میان دستور عطاءالله حکیمی نماینده رودبار گفت: رئیس جمهور تبلور اراده ملت است و توهین به رئیس جمهور توهین به ملت به شمار می رود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خطاب به حکیمی گفت: آقای حکیمی به این اعتماد ملت و دولت مقتدر که فردا تعامل عزت خواه و سازنده اش به بار می نشیند، توهین نکن و قدرت چانه زنی را از رئیس جمهور و دولت مقتدر نگیر.

به گزارش خانه ملت حکیمی در نطق میان دستور امروز خود خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی شما با زیر سوال بردن دولت قبل، پرداخت یارانه را تکدی گری می نامیدید اما در این دولت علاوه بر اینکه این تکدی گری را ادامه دادید مردم را به صف کشیدن در خیابان ها برای چند دانه تخم مرغ تاریخ مصرف گذشته کشاندید تا رنگ صداقت به تن دولت خود بپوشانید.

حکیمی همچنین با انتقاد از عملکرد دولت در نطق خود تصریح کرد: عملکرد یک سال و نیم دولت آقای روحانی نشان می دهد وضعیت به مراتب بدتر از گذشته شده است، روضه خوانی بس است. ما روضه‌خوان‌های قهارتر از شما داریم شما روضه ملت را در جمع مجلس و روضه مجلس را در جمع ملت می خوانید که این نهایت بی تدبیری است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها