بازدید 4592

اعلام نتایج انتخابات پارلمانی بحرین

وزیر دادگستری بحرین ظهر امروز در حالی نتایج انتخابات پارلمانی این کشور را اعلام کرد که رسانه‌های عربی، پیروری یکی از نامزدها با کسب تنها 22 رأی را دستمایه مطالب طنر خود کردند.
کد خبر: ۴۵۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹ 23 November 2014
وزیر دادگستری بحرین ظهر امروز در حالی نتایج انتخابات پارلمانی این کشور را اعلام کرد که رسانه‌های عربی، پیروری یکی از نامزدها با کسب تنها 22 رأی را دستمایه مطالب طنر خود کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شیخ «خالد بن علی آل خلیفه» وزیر دادگستری بحرین ظهر یک‌شنبه (امروز) نتایج انتخابات پارلمانی اخیر کشورش را اعلام کرد.

وزیر دادگستری بحرین اعلام کرد که دور دوم این انتخابات روز شنبه 29 نوامبر جاری برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش،‌ انتخابات دولتی رژیم آل خلیفه در 34 حوزه انتخاباتی به دور دوم کشیده شد. ناظران سیاسی چنین امری را یکی دیگر نشانه شکست این انتخابات توصیف کردند.

وبگاه خبری «منامه پست» در گزارشی از نتایج اعلام شده از سوی رژیم منامه، اعلام کرد: در پدیده‌ای که در تاریخ سیاسی نگاشته خواهد شد، «احمد الملا» نامزد حوزه دهم استان جنوبی تنها با کسب 22 رأی به پارلمان راه یافت.

حوزه‌های أخذ رأی در بحرین در حالی صبح دیروز تنها با حضور شمار معدودی از اتباع خارجی که تابعیت بحرینی گرفته‌اند، درهای خود را به روی رأی دهندگان گشودند که روز پیش از آن حوزه‌های اخذ رأی همه پرسی مردمی مملو از جمعیت بوده و تهدیدات نظام حاکم، حضور گسترده نیروهای امنیتی و یورش‌های مأموران منامه نیز نتوانست از اقبال مردم در مشارکت در تعیین سرنوشت خود بکاهد. حوزه‌های اخذ رأی همه‌پرسی مردمی دیروز نیز برای دومین روز متوالی درهای خود را به روی مردم این کشور گشوده بودند.

در پی تحریم انتخابات پارلمانی رژیم حاکم در بحرین از طرف جریان‌های سیاسی مخالف منامه و آحاد مختلف ملت این کشور، انقلابیون بحرینی امروز شنبه را روز «نافرمانی مدنی» اعلام کرده و با بر تن کردن لباس سیاه، اقدام به بستن برخی خیابان‌ها و بستن مغازه‌ها کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار