بازدید 2255

گواردیولا: نتیجه بازتاب خوبی از آنچه در بازی گذشت نبود اما من راضی‌ام

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها با وجود پیروزی قاطعانه تیمش در خانه برابر هوفنهایم اعتراف کرد که نتیجه انعکاس خوبی از اتفاقاتی که در جدال مردانش با میهمان خود رخ داد نبوده است.
کد خبر: ۴۵۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ 23 November 2014
سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها با وجود پیروزی قاطعانه تیمش در خانه برابر هوفنهایم اعتراف کرد که نتیجه انعکاس خوبی از اتفاقاتی که در جدال مردانش با میهمان خود رخ داد نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بایرن مونیخ با پیروزی قاطعانه 4 بر صفر خود برابر هوفنهایم رده پنجمی، روند تحسین‌برانگیزش در این فصل را تداوم بخشید و جایگاهش را در جدول رده‌بندی رقابت‌ها بیش از پیش مستحکم کرد. این پیروزی بدان معنا بود که باواریایی‌ها اکنون تمام هفت بازی خانگی خود در فصل جاری بوندس‌لیگا را برده‌اند، هفت بازی که در آنها 24 گل‌زده‌ داشته‌اند و تنها دو گل‌خورده.

شاگردان پپ گواردیولا اکنون با 30 امتیاز و حاشیه امنیتی هفت امتیازی در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها قرار دارند. پیشتاز بلامنازع بوندس‌لیگا به دنبال ثبت سومین قهرمانی متوالی خود هستند و با وجود بالا بودن شمار مهره‌های کلیدی مصدوم تیم بعید به نظر می‌رسد که مانعی بتواند سر راه باواریایی‌ها برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان قرار بگیرد.

گواردیولا پس از این بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 15 دقیقه ابتدایی بازی ما در بازیسازی مشکلاتی داشتیم و بسیار بی‌پروا توپ را لو می‌دادیم اما بعد از آن مقطع با چند تغییر که در تاکتیک‌های خود ایجاد کردیم اوضاع فرق کرد.

گواردیولا افزود: فکر می‌کنم که پیروزی 4 بر صفر نتیجه بیش از حد قاطعانه‌ای را برای ما رقم زد و به نظر من این نتیجه بازتاب خوبی از آنچه در زمین بازی رخ داد نبود. با این حال من از عملکرد مردانم به خصوص با در نظر گرفتن وقفه بازی‌های ملی راضی هستم. سه امتیاز دیگر به حساب ما واریز شد.

نظر آرین روبن، بال هلندی باواریایی‌ها هم تا حدودی شبیه نظر سرمربی اسپانیایی‌اش بود. او گفت: ما نیمه دوم را خوب شروع نکردیم. فراموش کردیم که فوتبال بازی کنیم و هوفنهایم حتی توانست با حملاتش فشار بیشتری به ما بیاورد. کاری که ما باید انجام می‌دادیم حفظ توپ بود اما در انجام این کار بی‌عیب و نقص عمل نکردیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار