بازدید 1688

اسلامی: مقابل قهرمان جهان هم برای پیروزی به زمین می‌رویم

سرمربی تیم فولاد هفت الماس قزوین گفت: ما حتی در بازی با قهرمان جهان هم برای پیروزی به زمین می‌رویم.
کد خبر: ۴۵۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ 23 November 2014
 سرمربی تیم فولاد هفت الماس قزوین گفت: ما حتی در بازی با قهرمان جهان هم برای پیروزی به زمین می‌رویم.

محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم بسکتبال فولاد هفت الماس قزوین با اشاره به پیروزی هفته گذشته تیمش مقابل دانشگاه آزاد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بازیکنان ما تیغ دو لبه هستند. آنها بعضی وقت‌ها آرمانی عمل می‌کنند و کارهای بزرگ انجام می‌دهند و بعضی مواقع دور از انتظار هستند.

اسلامی ادامه داد: ما خیلی خوب و هدف‌دار تمرین کردیم و تلاش ما این بود که از بازی خوب‌مان نتیجه بگیریم. پشتوانه‌سازی برای آینده بسکتبال، رضایت اسپانسر و تماشاگر و همچنین حفظ حامی مالی برای سال‌های متمادی، اهداف ما هستند.

سرمربی تیم فولاد هفت الماس گفت: شاید در شبی که دانشگاه آزاد را شکست دادیم، شانس با ما یار بود ولی بازیکنان ما از جان خود مایه گذاشتند. ضمن اینکه این پیروزی چیزی از ارزش‌های حریف قدرتمند ما کم نمی‌کند.

اسلامی در مورد بازی این هفته تیمش مقابل مهرام تهران گفت: همه بازی‌های لیگ برای ما سخت است و در واقع فرقی نمی‌کند که با مهران و پتروشیمی بازی کنیم یا مشهد و صنایع پتروشیمی. ما تیم جوانی هستیم که در بیشتر لحظات، احساسی عمل می‌کنیم. وظیفه من این است که تلاش کنم بازیکنانم بیشتر متکی به عقلانیت خود باشند تا احساسات.

وی در پایان تصریح کرد: ما حتی در بازی با قهرمان جهان هم برای پیروزی به زمین می‌رویم اگر هم باختیم، می‌گوییم تمام تلاش‌مان را کردیم. این شعار ماست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی