بازدید 2089

عذرخواهی مورینیو از تماشاگران چلسی

سرمربی پرتغالی چلسی که چند هفته پیش از تماشاگران چلسی انتقاد کرده بود، از آنها عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۴۵۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶ 23 November 2014
 سرمربی پرتغالی چلسی که چند هفته پیش از تماشاگران چلسی انتقاد کرده بود، از آنها عذرخواهی کرد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو پس از پیروزی 2 بر صفر شاگرانش مقابل وست‌برومویچ در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: نیمه اول این بازی فوق‌العاده بود و شاهد فوتبالی واقعاً تماشایی و باکیفیت بودیم. با جو فوق‌العاده‌ای که در ورزشگاه حاکم بود از تمامی نقاط زمین برای خلق موقعیت روی دروازه وست‌بروم استفاده کردیم و واقعاً خطرناک ظاهر شدیم. آنها هم قادر به توقف کردن بازیکنان چلسی نبودند چون واقعاً خوب بودیم. نتیجه در نیمه نخست می‌توانست و باید بهتر از نتیجه 2 بر صفر می‌شد.

وی افزود: وست‌برومویچ در نیمه دوم با وجود اینکه 10 نفره بود بازی می‌کرد، خیلی عالی کار کرد هر چند سعی هم نکرد نتیجه را تغییر دهد چون بازی با یک بازیکن کمتر برای مدت طولانی این کار را غیرممکن می‌کند. با این وجود آنها خیلی خوب بازی کردند و تیمی سازمان‌یافته نشان دادند و اختلاف را در حداقل خود حفظ کردند. به جای اینکه بخواهم بازیکنانم را مورد انتقاد قرار بدهم که کمی بازی را رها کرده بودند یا اینکه بخواهم نکته منفی در مورد آنها بگویم، ترجیح می‌دهم عملکرد وست‌بروم در نیمه دوم را مورد ستایش قرار بدهم.

مورینیو در پایان خاطرنشان کرد: جو موجود در ورزشگاه استمفوردبریج خیلی بهتر شده بود و اصلاً قابل مقایسه با بازی قبلی‌مان نبود. به هر حال نمی‌خواهم زیاد در این خصوص صحبت کنم و از بد و خوب آن بگویم. به خاطر اظهارات چند هفته اخیرم در انتقاد از تماشاگران‌مان عذرخواهی می‌کنم. آنها در این بازی سنگ تمام گذاشتند و فوق‌العاده بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها