بازدید 1534

شاگردان ماچک به اسلوونی و ایتالیا می‌روند

برنامه‌های تمرینی و تدارکاتی تیم ملی هندبال ایران برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شد.
کد خبر: ۴۵۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ 23 November 2014
برنامه‌های تمرینی و تدارکاتی تیم ملی هندبال ایران برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان از روز 20 آذرماه در محل تالار فدراسیون هندبال تشکیل خواهد شد. این تیم بعد از 9 روز تمرین در داخل کشور جهت برگزاری یک اردوی خارجی از تهران رهسپار کشور اسلوونی می‌شود و قرار است بازی‌های تدارکاتی متعددی در این کشور داشته باشد.

تمام جزئیات اقامت تیم ملی دراسلوونی برنامه‌ریزی شده است؛ به این صورت که تیم ایران با تیم‌های ملی زیر 21 سال، تیم ملی بزرگسالان مصر و تیم ملی اسلوونی دیدار تدارکاتی خواهند داشت. بعد از این هم یک بازی با تیم ملی کرواسی یا تیم ملی الجزایر برای هندبالیست‌های ایران تدارک دیده شده است.

شاگردان ماچک از اسلوونی به ایتالیا می‌روند و 3 بازی تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا خواهند داشت. تیم ملی ایتالیا مشغول تمرینات جدی برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی اروپا است و همین می‌تواند یک فرصت خوب برای ملی‌پوشان ایران باشد؛ به خصوص اینکه مسئولان در تلاش هستند چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی ایتالیا هم برای تیم ملی برنامه‌ریزی کنند.

به احتمال فراوان تیم ملی هندبال از ایتالیا رهسپار قطر خواهد شد تا در رقابت‌های جهانی که در روزهای 25 دی ماه تا 10 بهمن برگزار می‌شود شرکت کند.

به گفته خسرو نصیری، سرپرست فدراسیون هندبال، عزت رزمگر به عنوان مربی در کنار ماچک خواهد بود؛ ضمن اینکه به جز ارسج میلووان مربی بدنساز تیم، یک مربی آنالیزور و یک ماساژور خارجی به تیم ملی افزوده خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس