بازدید 1355

قادری: تنها نگرانی‌مان ظرفیت کم سالن مسابقات است

رئیس هیأت‌ کشتی جویبار گفت: تنها نگرانی ما در لیگ جهانی کشتی آزاد ظرفیت کم سالن محل برگزاری مسابقات است.
کد خبر: ۴۵۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵ 23 November 2014
رئیس هیأت‌ کشتی جویبار گفت: تنها نگرانی ما در لیگ جهانی کشتی آزاد ظرفیت کم سالن محل

سلمان قادری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص انتقاداتی که به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بابل می‌شود و احتمال برگزاری ضعیف لیگ باشگاه‌های جهان گفت: مسابقات قهرمانی کشور در بابل تجربه خوبی بود تا در لیگ باشگاه‌های جهان با رفع ایرادات آن به بهترین نحو مسابقات برگزار شود.

وی ادامه داد: شاید شلوغی بیش از حد اطراف تشک‌های کشتی از نقاط ضعف مسابقات بود، اما با برنامه‌ریزی خوب این ضعف را در لیگ جهانی کشتی برطرف خواهیم کرد. از طرفی فضای سالن جویبار محدود است و تعداد کسانی که می‌توانند اطراف تشک حضور داشته باشند کم است. تنها نگرانی ما هم ظرفیت محدود سالن برای پذیرش تماشاچیان است، اما تلاش می‌کنیم مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنیم و با حداقل عیب و ایراد همراه باشد.

رئیس هیأت‌ کشتی جویبار با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است مسابقات به صورت کامل از تلویزیون پخش زنده شود گفت: برای اینکه مردم علاقمند مازندران و جویبار بتوانند نظاره‌گر مسابقات باشند این رقابت‌ها به صورت کامل از سیما پخش خواهد شد تا بیش از این شرمنده مردم نشویم و اگر نتوانستند در سالن حضور پیدا کنند از خانه نظاره‌گر کامل مسابقات باشند.

قادری تصریح کرد: امیدواریم مسئولان ورزش کشور و استان مازندران وعده ساخت سالن 5 هزار نفری جویبار را عملی کنند چرا که این پتانسیل در این شهر و استان مازندران وجود دارد حتی اگر سالن 20 هزار نفری هم در مازندارن ساخته شود در مسابقات کشتی پر از تماشاگر خواهد شد. با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تمام ادارات کل استان برای برگزاری خوب این مسابقات دست به دست هم داده‌اند تا آبروی ایران حفظ شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی