بازدید 3665

اقدامات پیشگیرانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

در حال حاضر 70 درصد اقدامات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دولت تدبیر و امید از جنس پیشگیری است که خود شامل اصلاح قوانین و ساختارها و انجام فعالیتهای فرهنگی می شود.
کد خبر: ۴۵۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ 23 November 2014
در حال حاضر 70 درصد اقدامات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دولت تدبیر و امید از جنس پیشگیری است که خود شامل اصلاح قوانین و ساختارها و انجام فعالیتهای فرهنگی می شود.اقدامات پیشگیرانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

سید علیرضا گلستانی زاده؛ معاون فرهنگی و پژوهشی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حاشیه ی برگزاری چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد گفت: در دوره جدید مدیریت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رویکردهای جدیدی از سوی ستاد اتخاذ شده و بحث تقدم امر پیشگیری بر مبارزه به عنوان یکی از اصلی‌ترین رویکردهای جدید در دستور کار قرار گرفته است به طوری که در حال حاضر 70 درصد اقدامات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دولت تدبیر و امید از جنس پیشگیری است که خود شامل اصلاح قوانین و ساختارها و انجام فعالیتهای فرهنگی می شود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت گفت و گوی هوشمندانه با کودکان و نوجوانان خاطرنشان ساخت: اگر به نحوه ی فرهنگ پذیری و شکل‌گیری شخصیت کودکان خود بیاندیشیم، کودکان و نوجوانان مهم‌ترین مخاطبین برای ما هستند. در نتیجه می‌توان جشنواره فیلم رشد را پنجره‌ ای تازه برای ورود به فضایی گسترده و با 13 میلیون مخاطب جمعیت دانش‌آموزی دانست.

گلستانی زاده افزود: ما در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصمیم گرفتیم تا از ظرفیتهای جشنواره بین المللی فیلم رشد به عنوان یک حرکت فرهنگی هنری در حوزه آموزش با هدف آگاهی‌بخشی و مسئولیت‌شناسی مخاطبین کودک و نوجوان که سازندگان نسل‌های آینده ما  هستند، استفاده کرده و بتوانیم پیام هایی را به کودکان و نوجوانانمان انتقال دهیم.

معاون فرهنگی و پژوهشی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: یکی از مسائل مهمی که امروزه با آن مواجه هستیم، پایین بودن کیفیت تولیدات داخلی است و البته یکی از دلایل آن هم وجدان پایین کاری و عدم توجه به این نکته است که تولیدات و کالاها و هر کاری که انجام می دهیم امانتی است که از سوی جامعه در اختیار ما نهاده شده است.

گلستانی زاده توجه به مسئولیت نسل آینده را عاملی برای حل معضل قاچاق و ارتقای سطح تولیدات داخلی دانست و گفت: اگر ما نسبت به تولیدِ کیفی تلاش بیشتری از خود نشان دهیم، در پی این اندیشه نهایتاً بخشی از تقاضاهای داخلی پاسخ داده خواهد شد و دیگر نیازی نخواهد بود تا به سمت قاچاق کالا و ورود غیرقانونی محصولات که اکثراً ناشی از تقاضای داخلی است گرایش پیدا شود.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی