بازدید 3324
سازمان دیده بان حقوق بشر:

تخریب منازل فلسطینی ها، جنایت جنگی است

سازمان دیده بان حقوق بشر سیاست رژیم اشغالگر اسرائیل مبنی بر تخریب منازل فلسطینی های متهم به اجرای حملات اخیر در قدس اشغالی را جنایت جنگی، دانست.
کد خبر: ۴۵۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳ 22 November 2014
سازمان دیده بان حقوق بشر سیاست رژیم اشغالگر اسرائیل مبنی بر تخریب منازل فلسطینی های متهم به اجرای حملات اخیر در قدس اشغالی را جنایت جنگی، دانست.

به گزارش شبکه العالم، سازمان دیده بان حقوق بشر امروز (شنبه) در بیانیه ای از رژیم اسرائیل خواست تا سیاست تخریب منازل فلسطینی های متهم به اجرای حملات اخیر در قدس اشغالی را متوقف کند.

 روسیا الیوم با انتشار این بیانیه آورده است: این مجازات ها همه خانواده های مجریان حملات در قدس را شامل می شود و در نتیجه این مجازاتی عمدی و علیه مردمی است که هیچ رفتار بدی را مرتکب نشده اند.

 "جو استورك " معاون بخش خاورمیانه و شمال آفریقا سازمان دیده بان حقوق بشر در این زمینه گفت: رژیم اسرائیل باید جنایتکاران را تعقیب و آنان را براساس قانون محاکمه و مجازات نماید، نه اینکه درصدد انتقام باشد و منازل آنان را تخریب کند زیرا سیاست تخریب منازل همه اعضای خانواده های مجریان حملات را، متحمل خسارت می کند.

ارتش رژیم صهیونیستی منزل یک فلسطینی را که ماه گذشته با خودروی خود چند صهیونیست را در حالت انتظار در ایستگاه مترو در قدس شرقی به زیر گرفته بود، تخریب کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به خانواده های دو فلسطینی متهم به حمله به کنیسه یهودیان خبر داد که تصمیم به تخریب منازل آنان دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان