بازدید 3082

آمریکاروسیه را به استفاده ابزاری ازانرژی متهم کرد

جو بایدن معاون رییس جمهوری آمریکا روز شنبه از کشورهای اروپایی خواست به منظور دستیابی به امنیت انرژی به منابع خود در این زمینه تنوع بخشند.
کد خبر: ۴۵۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹ 22 November 2014
جو بایدن معاون رییس جمهوری آمریکا روز شنبه از کشورهای اروپایی خواست به منظور دستیابی به امنیت انرژی به منابع خود در این زمینه تنوع بخشند.

به گزارش واحد مرکزی خبر معاون رییس جمهوری آمریکا در اجلاس شورای آتلانتیک برای انرژی و اقتصاد که با حضور بیش از 300 مقام سیاسی و جمعی از کارشناسان بین المللی انرژی، در استانبول ترکیه برگزار می شود با بیان این که روسیه برای تهدید امنیت ملت ها ،از انرژی استفاده ابزاری می کند از کشورهای اروپایی خواست به منظور دستیابی به امنیت انرژی، به منابع موجود در این زمینه تنوع بخشند.

به علاوه وی با بیان این که روسیه در آینده ای نزدیک تامین کننده مهم گاز خواهد بود ازکشورهای اروپایی خواست برای ایجاد امنیت در بخش انرژی تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

جو بایدن با تاکید بر این که امنیت در بخش انرژی پیش نیاز ثبات در هر کشوری به حساب می آید از سیاست های اروپا مبنی بر حفظ روابط نزدیک خود با کشورهای حوزه دریای بالتیک به منظور توسعه منابع بخش انرژی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شین هوا از استانبول معاون رییس جمهوری آمریکا با بیان این که تنوع بخشیدن به منابع انرژی، توسعه زیرساخت ها را می طلبد آن را کاری پر هزینه و زمان بر توصیف کرد.

احمد داوود اغلو نخست وزیر ترکیه که در این اجلاس حضور داشت اعلام کرد تا زمانی که ترکیه ریاست جی 20 را بر عهده دارد از هیچ تلاشی برای توزیع برابر انرژی در جهان فروگذار نخواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار