بازدید 2067

برخی به دنبال به حاشیه راندن مذاکرات هستند

کد خبر: ۴۵۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵ 22 November 2014
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با نادرست خواندن شایعات مطرح شده در مورد وجود مراکز هسته ای در مریوان گفت: هرگونه بازدید آژانس از مریوان تحت تدابیر و نظارت مسئولان و نهاد های مسئول ایرانی و با مشخص کردن ضوابط و محدودیت هایی صورت می گیرد.

محمد رضا محسنی ثانی در گفت و گو باخانه ملت، با اشاره به شایعات مطرح شده مبنی بر وجود مراکز هسته ای در شهرستان مریوان، گفت: این مطلب صحت نداشته و ساخته و پرداخته برخی سیستم های خبرساز در راستای متهم کردن ایران و بهانه سازی برای جلوگیری از پیشرفت مذاکرات است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطلاعات رسیده به آژانس در مورد فعالیت هسته ای ایران در مریوان، افزود: این اقدامات که در آستانه دور پایانی مذاکرات که احتمالا به نتیجه می رسد صورت گرفته است هدفی جز ناکام گذاشتن یا به حاشیه بردن مذاکرات ندارد.

وی با اشاره به موافقت ایران با بازدید آژانس از مریوان، ادامه داد: این موافقت نشان دهنده حسن نیت ایران است، این کشور همیشه در راستای شفاف سازی فعالیت خود همکاری هایی را با آژانس داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرگونه بازدید آژانس از مریوان تحت تدابیر و نظارت مسئولان و نهاد های مسئول ایرانی و با مشخص کردن ضوابط و محدودیت هایی صورت می گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل