بازدید 2485

بهتاش فریبا:شرایط استقلال در شهرآورد فردا بهتر است

بازیکن اسبق باشگاه استقلال تهران گفت: بازیکنان استقلال اگر در دیدار فردا (یکشنبه) برابر پرسپولیس شرایط معمولی خودشان را داشته باشند، برنده از میدان خارج خواهند شد.
کد خبر: ۴۵۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳ 22 November 2014
 بازیکن اسبق باشگاه استقلال تهران گفت: بازیکنان استقلال اگر در دیدار فردا (یکشنبه) برابر پرسپولیس شرایط معمولی خودشان را داشته باشند، برنده از میدان خارج خواهند شد.


بهتاش فریبا روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود:اوضاع و احوال تیم استقلال اکنون نسبت به چند هفته گذشته که به دلیل شکست های متوالی شرایط خوبی را نداشتند،بهترشده است وازهمه مهمتراینکه همه نفرات اصلی خودشان به جز جاسم کرار را در اختیار دارند.

وی اظهارداشت: تعدادی از بازیکنان ملی پوش هم که در برابر کره جنوبی حاضر بودند و مهمترین موضوع این است که بازیکنان این تیم به طور کامل در شرایط مسابقه قرار دارند و از شرایط خوبی برخوردار هستند.

فریبا با بیان اینکه همیشه شهرآورد پایتخت با دیدارهای دیگر فرق می کند، بیان داشت:تجربه نشان داده که تیم هایی که همه فکر می کنند سرحال ترو جایگاه بهتری دارد بازی را واگذار کرده و یا اینکه دیدار دو تیم به تساوی کشیده شده و معمولا نتایج دربی آن چیزی را که مردم می کنند نمی شود.

وی ادامه داد:پرسپولیس هم نفرات جدید وخوبی داردومن فکر می کنم بازیکنان استقلال اگرشرایط معمولی خود را داشته باشند برنده از میدان خارج خواهند شد.

بازیکن سالهای دوراستقلال در پاسخ به این سووال که اکنون شرایط استقلال از پرسپولیس بهتر است آیااین موضوع سبب ایجاد استرس در بازیکنان استقلال نمی شود؟ تصریح کرد:این دیداربه طورطبیعی برای همه بازیکنان بزرگ، کوچک، باتجربه وبی تجربه استرس ایجاد می کند،ولی به دلیل آنکه پرسپولیس بازیکنان جوان تری دارد فکر می کنم بیشتر برای آنان استرس ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه از سال 59 تا 67 در همه دیدارهای شهرآورد پایتخت به جز یک دیدار حضور داشتم گفت: خاطره بد من از این رقابت ها این بود که در سال 63 در دیدار برابر پرسپولیس مصدوم بودم و در طول هفته فقط یک جلسه تمرین کرده بودم، اما به دلیل آنکه تاکتیک تیم را از قبل نهایی کرده بودند در این دیدار حاضر شدم و متاسفانه سه برصفر دیدار را واگذار کردیم.

فریبا بیان داشت: خاطره خوب من هم این است که در یکی از دیدارها برابر قرمزپوشان با یک گل عقب بودیم که وقتی وارد زمین شدم گل تساوی را به ثمر رساندم.



*آن موقع ها که پول نبود دربی ها هم قشنگ تر بود

وی درخصوص تفاوت شهرآوردهای این سالها با سالهای دورگفت:درگذشته این مقدار پول درفوتبال وجود نداشت و خیلی چیزها را بازیکنان رعایت نمی کردند به این معنی که مراقب ساق پا باشند و مصدوم نشوند وجود نداشت و تنها فکر و ذکرمان این بود که بازی خوبی برابر حریف سنتی انجام دهیم و برای مردم بازی کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته در یک دیدار عادی استقلال یا پرسپولیس حداقل 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه می آمدند اما اکنون به دلیل بسیاری ازشرایط که در فوتبال ما حاکم است و همچنین مشکلات اقتصادی مردم و سرد بودن هوا تماشاگران استقبال خوبی از دیدارهای لیگ برتر ندارند.

دیدارتیم های پرسپولیس واستقلال از هفته پانزدهم لیگ برتر (جام خلیج فارس) فردا یکشنبه ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار