بازدید 1313
اسماعیل‌نیا:

مدیریت جهادی بدون فرهنگ بی‌معناست

کد خبر: ۴۵۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷ 22 November 2014
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت جهادی بدون فرهنگ بی معناست.

محمد اسماعیل نیا در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که در حوزه اقتصاد باید به منطقه ویژه اقتصادی توجه بیشتری شود، گفت: متاسفانه بعضی سرمایه‌دارن می‌خواهند از منطقه کاشمر بروند و باوری بر ماندن ندارند.

وی ادامه داد: در تحقق شعار امسال جلسات و همایش‌های بسیاری برگزار می‌کنیم، اما خروجی آن را مدنظر نمی‌گیریم، باید در جهت ارتقاء فرهنگ جامعه باید تلاش کرد، اگر فرهنگ نباشد در عزم ملی با مشکل مواجه خواهیم شد.

اسماعیل‌نیا، مدیریت جهادی را بدون فرهنگ بی‌معنا دانست و خاطرنشان کرد: با عزم ملی و مدیریت جهادی بود که توانستیم در 8 سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی کنیم، به طوری که امروز ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ با یک دیگر ارتباط دوسویه دارند، تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ متعادل در زندگی روزمره اجرا نشود توسعه اقتصادی بدست نمی‌آید، مدل اقتصادی که رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ کرده اند یک مدل تمام اسلامی است و در هر شرایطی موجب شکوفایی و تثبیت اقتصاد کشور می شود.

وی به نقش مهم مردم در فرهنگ و اقتصاد اشاره و بیان کرد: دستیابی به اهداف اقتصادی و فرهنگی با مشارکت مردم و مدیریت جهادی دست یافتنی است و باید شرایطی فراهم کرد تا مردم در این عرصه ها نقش آفرینی کنند.

اسماعیل‌نیا با تاکید بر اینکه زیربنای قدرت‌های مختلف، قدرت اقتصادی و فرهنگ است، اظهار کرد: اقتصادی که بر پایه فرهنگ بنا نشده باشد، آسیب پذیر است، بر پایه فرهنگ است که می توان به اقتصاد مقاومتی و پویا دست یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس