بازدید 2260

داداش‌پور: می‌خواهم پس از سال‌ها به دوبنده تیم ملی برسم

قهرمان وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات کشوری با بیان این که مهم ترین هدفش کسب مدال طلای مسابقات جهانی است گفت: به دنبال این هستم که با قهرمانی در جام تختی دوبنده تیم ملی را پس از سال‌ها بر تن کنم.
کد خبر: ۴۵۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳ 22 November 2014
قهرمان وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات کشوری با بیان این که مهم ترین هدفش کسب مدال طلای مسابقات جهانی است گفت: به دنبال این هستم که با قهرمانی در جام تختی دوبنده تیم ملی را پس از سال‌ها بر تن کنم.

سعید داداش‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی خود در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور، اظهار کرد: پس از حضور در قهرمانی استان و لیگ کشوری در این مسابقات حاضر شدم و از آمادگی نسبی برخوردار بودم، اما خدا را شکر توانستم با همین میزان آمادگی بر حریفانم غلبه کنم و عنوان قهرمانی را به دست بیاورم. به غیر از حسین خانی که مصدوم بود و یاراحمدی، همه مدعیان این وزن در این رقابت‌ها حضور داشتند.

قهرمان وزن 70 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد درباره سطح کیفی مسابقات، گفت: از زمانی که رسول خادم، فدراسیون کشتی را در دست گرفته است، مسابقات قهرمانی کشور رنگ و بوی دیگری گرفته و دو سال است که این رقابت‌ها در سطح خوبی برگزار می‌شود. امسال هم سطح مسابقات از لحاظ کمی و کیفی بالا بود و طرفداران مازندران نیز استقبال خوبی از این رقابت‌ها داشتند.

وی درباره اهداف خود در کشتی گفت: چند سالی است که نتوانستم دوبنده تیم ملی را بر تن کنم. تمام هدفم این است تا با قهرمانی در جام تختی بتوانم به این افتخار دست یابم. آن طور که فدراسیون اعلام کرده هر کشتی گیری که می‌خواهد عازم مسابقات آسیایی و جهانی شود باید در جام "تختی" به قهرمانی برسد. به همین جهت تمام هدف من انجام تمرینات منظم برای آمادگی هر چه زودتر جهت حضور در جام تختی است. مطمئنا سطح مسابقات جام تختی نیز بسیار بالا خواهد بود و کار برای کشتی‌گیران مشکل است، چرا که همه مدعیان برای ورود به تیم ملی در این جام حاضر خواهند شد.

داداش‌پور تصریح کرد: سال قبل در مسابقات قهرمانی کشور توانستم همه کشتی‌گیران را شکست دهم و از سخت‌ترین کشتی ها سر بلند بیرون بیایم، اما متاسفانه در جام تختی بر اثر یک اشتباه باختم و نتوانستم به تیم ملی راه یابم. امیدوارم امسال این اشتباه را تکرار نکنم و دوبنده تیم ملی را با نظر کادر فنی بر تن کنم. 14 سال است که در کشتی زحمت می کشم و آرزویم رسیدن به مدال طلای مسابقات جهانی است.

قهرمان وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات کشوری در پایان خاطر نشان کرد: همه هدف من حضور در مسابقات آسیایی و جهانی است تا ان‌شاءالله بتوانم با کسب موفقیت افتخار پوشیدن تیم ملی در رقابت‌های المپیک را نیز به دست بیاورم. جا دارد از همه مربیانم که زحمات زیادی برای من متحمل شده‌اند قدردانی کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار