بازدید 2265

انوشیروانی: در جهانی 2015 شرکت نمی‌کنم

نایب قهرمان المپیک لندن می‌گوید از الان برای المپیک برزیل تمرین خواهد کرد اما در جهانی 2015 شرکت نمی‌کند.
کد خبر: ۴۵۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳ 22 November 2014
نایب قهرمان المپیک لندن می‌گوید از الان برای المپیک برزیل تمرین خواهد کرد اما در جهانی 2015 شرکت نمی‌کند.

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آغاز تمرین‌های خود برای بازگشت به وزنه‌برداری اظهار کرد: تمرین‌های سبک و هوازی را شروع کرده‌ام، دهم آذرماه باید آزمایش بدهم و ببینم وضعیتم به چه صورت است اما با رژیمی که گرفتم نزدیک به 25 کبیلوگرم کاهش وزن داشتم. البته شاید برای جهانی 2015 اردو نیایم اما از همین الان برای المپیک تمرین می‌کنم. زیرا مسابقه‌های جهانی را دوست ندارم.

انوشیروانی با اشاره به نقره بهداد سلیمی در مسابقه‌های جهانی قزاقستان بیان کرد: خیلی عوامل دست به دست هم داد تا بهداد مدال طلا نگیرد. اما اکنون دیگر با شرایط و فکر خیلی بهتر نسبت به قبل کار می‌کند و هیچ چیزی را دست کم نمی‌گیرد بنابراین مطمئن باشید در مسابقه‌های جهانی سال آینده و المپیک با تمام قدرت مدال طلا می‌گیرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود سلیمی نباید بیشتر انرژی خود را برای بازی‌های آسیایی می‌گذاشت نیز گفت: وقتی به مدال طلای بازی‌های آسیایی بیشتر از جهانی بها می‌دهند من هم بودم بازی‌های آسیایی را به جهانی ترجیح می‌دادم. از طرفی عوامل زیادی در نتیجه او دخیل بود. به نظرم عدم برنامه‌ریزی مناسب کادر فنی این بلا را سر بهداد سلیمی آورد. ورزشکاری که در دسته فوق سنگین است، بدنش خیلی زود افت می‌کند و خیلی دیر هم به اوج برمی‌گردد بنابراین بعد از بازی‌ها بهداد رها شد در حالی که سرمربی و کادر فنی باید این مسئله را جدی می‌گرفتند و بلافاصله تمرین‌ها را از سر می‌گرفتند. اگر بهداد با همان شرایط بازی‌های اسیایی در مسابقه‌های جهانی هم شرکت می‌کرد مدال طلا از آن او بود.

انوشیروانی که این روزها در حال تمرین دادن سعید محمدپور است، در مورد شرایط این وزنه‌بردار نیز گفت: چند ماه پیش او از من خواست تا کمکش کنم و خودش را کاملا در اختیار من گذاشت حتی برنامه غذایی‌اش نیز زیر نظر من است. خدا را شکر به حرف‌هایم توجه کرد و توانست طی تمرین‌ها به رکوردهای خوبی برسد. در هفته دوم لیگ اگر من حضور داشتم حتی در یک ضرب بالای 201 کیلوگرم وزنه می‌زد.

وی ادامه داد:‌ از روی رفاقتی که با سعید محمدپور داشتم خواستم به او کمک کنم تا با این سن کم قهرمانی‌های زیادی را به دست آورد. برنامه‌ای هم که برای او داریم این است چند کیلو وزنش را بالا ببریم و از آنجا که ممکن است تمرین‌هایش کند شود بنابراین در هفته سوم لیگ شرکت نمی‌کند اما در فینال مسابقه‌های لیگ یا قهرمانی کشور حاضر می‌شود تا با ثبت رکورد خوب در مجموع دو حرکت، در وزن 105 کیلوگرم فیکس شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار