بازدید 3409
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

جهان اسلام صد سال است که در محاصره است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون تکفیری‌ها با داشتن ۴۰ تارنما در فضای مجازی به انتشار جنایات خود می‌پردازند و به دنبال ساختن چهره بدی از اسلام هستند.
کد خبر: ۴۵۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷ 22 November 2014
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون تکفیری‌ها با داشتن ۴۰ تارنما در فضای مجازی به انتشار جنایات خود می‌پردازند و به دنبال ساختن چهره بدی از اسلام هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین نشست عاشورائیان "چشمه نور" با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی وکیل پور رییس فرهنگسرای فناوری و اطلاعات، مادران شهیدان گمنام و جمعی از روحانیون و دانشجویان برگزار شد.

محسن رضایی طی سخنانی در این نشست به نقش جوانان در مبازره با دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز جوانان ما می‌توانند از خانه‌های‌شان با استفاده از اینترنت و فضای مجازی با دشمنان اسلام از جمله تکفیری‌ها و اسرائیلی‌ها بجنگند.

وی با بیان اینکه اکنون تکفیری‌ها با داشتن 40 تارنما در فضای مجازی به انتشار جنایات خود می‌پردازند و به دنبال ساختن چهره بدی از اسلام هستند، از جوانان متعهد و متخصص ایران اسلامی خواست  تا با فعالیت هوشمندانه و هدفمند در فضای مجازی، زمینه دفع توطئه و ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم کنند.

او ضمن اشاره به واقعه عاشورا و مقاومت امام حسین (ع) در صحنه کربلا افزود: مقاومتی که امام حسین(ع) داشت یک مکتب و گفتمان را در مقابل بشریت باز کرد. فرهنگ مقاومت امروز تنها راه رهایی ملت‌ها است و تنها با مقاومت است که می‌توان دیوارها را شکست و محاصره را از بین برد.

رضایی با اشاره به فضای مقاومتی که در صحنه بین‌المللی بوجود آمده, ادامه داد: جهان اسلام بیش از صد سال است که در محاصره است. از یک طرف اجازه پیشرفت ندارد و از سوی دیگر تحقیر می‌شود. کشور امروز در موقعیت بسیار مهمی قرار دارد. موقعیتی که هم گذشته ما را تثبیت می‌کند و هم راه را برای آینده باز می‌کند.  

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در میان بیداری که در جهان اسلام اتفاق افتاد، انحرافاتی بوجود آورده شد تا دنیا و افکار عمومی نسبت به جهان اسلام بدبین شده و آن را عامل و منشا تروریسم در جهان بدانند.

وی ادامه داد: متاسفانه دشمنان اسلام با در اختیار قرار گرفتن بیشترین فضای مجازی برای به تصویر کشیدن چهره نامطلوب از مسمانان موفق بوده‌اند.

او ضمن تاکید بر استفاده از این فضای مجازی بوجود آمده در صحنه بین‌المللی ادامه داد: جوانان ما می‌توانند از طریق جامعه مجازی نوعی دیگری از نبرد علیه دشمن را رقم بزنند.

رضایی با بیان اینکه ایران توانسته طی چندین سال گذشته محاصره‌های مختلف سیاسی و نظامی را بشکند، به گفت‌و‌گوهای هسته ای ایران و گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: چیزی که ما برای فناوری هسته‌ای پیشنهاد می‌کنیم بسیار کمتر از چیزی است که در آرژانتین و برزیل اتفاق می‌افتد و با وجود اینکه ما رفتاری منطقی داریم و دیپلماسی و قواعد بین‌المللی را رعایت می‌کنیم، 1+5 حتی غنی‌سازی 5 درصدی ما را قبول نمی‌کند.

وی ادامه داد: مهمترین راهکار برای برون رفت از این بحرانهای بوجود آمده در این فضا زمینه آگاهی بخشی، روشنگری و رفع ابهامات و شبهات بوجود آمده از جهان اسلام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار