بازدید 1717

مجلس صرفا به دنبال تخصص و کارآمدی افراد است

کد خبر: ۴۵۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵ 22 November 2014
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برخلاف شائبه هایی که درباره چپ و راست یا اصولگرا و اصلاح طلب بودن نظرات مطرح می شد به دنبال تخصص و کارآمدی افراد برای تصدی وزارت است.

به گزارش مهر؛حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به معرفی گزینه جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس گفت: یکی از مسائلی که در مجلس شورای اسلامی و به خصوص مجلس نهم مدنظر نمایندگان است تخصص و کارآمدی افراد است؛ برخلاف اینکه برخی شائبه‌هایی در خصوص گرایش‌های چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب بودن مطرح می کنند.

وی افزود: تعداد افراد مستقل مجلس نهم بسیار زیاد است و این نمایندگان به دنبال کارآمدی لازم افراد برای تصدی پست وزارت هستند.

نماینده مردم شهریار ادامه داد: فرهادی روز چهارشنبه به عنوان وزیر پیشنهادی علوم معرفی شد، جو عمومی مجلس نسبت به این گزینه مثبت بود و به نظر می رسد می توان برای او رای اعتماد گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید دو موضوع را حتما برای دادن رای مدنظر قرار داد گفت: کارنامه فعالیت‌ها و برنامه افراد از مواردی است که باید حتما مورد توجه ویژه نمایندگان قرار گیرد که البته آقای فرهادی کارنامه خوبی دارد.

گروسی افزود: فرهادی سابقه وزارت بهداشت، علوم و مدیریت هلال احمر را دارد و مجلس به دنبال مدیران موفق و باتجربه است.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت داشتن برنامه مناسب خاطرنشان کرد: امیدواریم فرهادی برنامه‌ای به مجلس ارائه دهد که قابل دفاع بوده و بتوان با این برنامه وزارت علوم تحقیقات و فناوری را سر و سامان داد.

وی تاکید کرد: آنچه صنعت کشور ما را عقب نگه داشته است عدم ارتباط دانشگاه با تولید است.

گروسی افزود: دانشگاه‌های ما باید با بخش تولید ارتباط ارگانیک و تنگاتنگ داشته باشند، امیدواریم فرهادی بتواند برنامه مناسبی به مجلس ارائه دهد تا هر چه زودتر کشور از پتانسیل وزارت علوم به عنوان یکی از دستگاه هایی که بتواند نقش ارزنده ای در تحقیقات و فناوری داشته باشد استفاده کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی