بازدید 1638

تبلیغات لازم برای معرفی چابهار نمی‌شود

کد خبر: ۴۵۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲ 22 November 2014
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: تبلیغات لازم برای معرفی چابهار و توجیه گردشگران برای حضور در این منطقه انجام نشده است.

به گزارش ایسنا؛یعقوب جدگال افزود: سواحل چابهار باید به قطب ورزشهای ساحلی و آبی، بیابانگردی، تپه نوردی، صید و ماهیگیری و طبیعت درمانی تبدیل شود تا تأثیر آن بر توسعه گردشگری ورزشی و توریسم استان احساس شود.

وی یادآور شد: بخش عمده کالاهای ترانزیتی کشور از طریق این بندر صادر و وارد می‌شود. موقعیت تجاری بندر چابهار همواره مورد توجه مسوولان نظام و به خصوص کشورهای همسایه قرار گرفته است. چابهار می‌تواند نقش مهمی در ترانزیت کالا داشته باشد و برای رونق دادن به فعالیت‌های ترانزیتی این منطقه راهی جز ایجاد خطوط ریلی نیست. اجرای پروژه ایجاد خطوط ریلی در خوشبینانه ترین حالت، سه سال زمان می‌برد.

نماینده چابهار از استقبال کم نظیر سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای سرمایه‌گذاری در پروژه بزرگ پتروشیمی چابهار خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه، انقلابی عظیم در بخش صنعت و اشتغال منطقه ایجاد خواهد شد. همچنین با توسعه این بندر استراتژیک، باید تابلوی ناامنی در استان شکسته شود.

جدگال گفت: منطقه آزاد چابهار به دلیل داشتن شرایط ویژه جغرافیایی و آب و هوایی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی از مزیت‌های ورزشی و اقتصادی برای توسعه بخش‌های گوناگون به منظور جلب و جذب گردشگر ورزشی برخوردار است. این منطقه با وجود این پتانسیل‌ها و مزیت‌ها با تنگناها و مشکلاتی مواجه است. با ارائه راهکارهای علمی می‌توان ضمن استفاده موثر از موقعیت جغرافیایی منطقه، اقدامات موثری برای توسعه اقتصادی و افزایش میزان اشتغال و سرمایه‌گذاری در منطقه به جهت رفع محرومیت‌زدایی و معرفی امکانات و مزیت‌های منطقه انجام داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر