بازدید 1932

ادغام سازمان مدیریت با اموراستخدامی اشتباه است

کد خبر: ۴۵۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ 22 November 2014
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی وظیفه کنترل وحمایت و نظارت بودجه ای از دستگاهها را دارد و سازمان امور اداری و استخدامی محل چانه زنی هاست از این روباید این دو سازمان از هم منفک باشند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خانه ملت،‌ دراین باره که سازمان مدیریت و برنامه ریزی جدید چه تفاوتی با سازمان مدیریت قبلی باید داشته باشد،‌ گفت: انحلال سازمان مدیریت پس از70 سال اشتباه بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر اساس یک سری اشکالات مطرح شده منحل شد، گفت: من همان زمان هم گفتم که انحلال این سازمان دراصل پاک کردن صورت مساله است.

وی با تاکید بر اینکه اگر دوباره بخواهیم سازمان مدیریت را با همان تشکیلات احیا کنیم اشتباه است، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی وظیفه کنترل وحمایت و نظارت بودجه ای از دستگاهها را دارد و سازمان امور اداری و استخدامی محل چانه زنی هاست از این روباید این دو سازمان از هم منفک باشند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه سازمان امور اداری و استخدامی محل چانه زنی است و شان و نزول سازمان مدیریت رعایت نمی شود، گفت: با ادغام این دو سازمان،‌ سازمان مدیریت درگیر مسایل جزیی می شود و از وظیفه اصلی اش که حمایت، هدایت و نظارت است باز می ماند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: این دو سازمان دو ماموریت مجزا و دو هدف متفاوت دارند و سطح کاری آنها هم متفاوت است از این رو ادغام آنها اشتباه است.

گفتنی است در اواسط آبان ماه سال جاری شورای عالی اداری در جلسه خود و در اجرای دستور رئیس جمهور محترم موضوع «احیاء و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استانی» از طریق ادغام دو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور را تصویب کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان