بازدید 1575

فلینی: رونی بازیکن بزرگی است و از بازی کنار او خوشحالم

هافبک بلژیکی سرخپوشان منچستر از اینکه کنار بازیکن بزرگی همچون وین رونی بازی می‌کند ابراز خوشحالی کرد.
کد خبر: ۴۵۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶ 22 November 2014
 هافبک بلژیکی سرخپوشان منچستر از اینکه کنار بازیکن بزرگی همچون وین رونی بازی می‌کند ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مروان فلینی که در هفته‌های اخیر در پی مصدومیت تنی چند از بازیکنان منچستریونایتد به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کرده است، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «MUTV» گفت: در حال حاضر مصدومیتی ندارم و کاملاً آماده‌ام، برای همین خوشحالم. هم‌تیمی‌هایم و باشگاه را به خوبی می‌شناسم و همه چیز هم در حال حاضر خوب است. می‌دانم که می‌توانم بهتر از این باشم ولی از شرایط کنونی‌ام خوشحالم. عملکرد خوبی دارم ولی به مرور زمان بهتر هم خواهم شد.

وی همچنین با تمجید از مهاجم شیاطین سرخ اظهار داشت: رونی بازیکن بزرگی است که قادر به انجام هر کاری است. او توانایی بازی در پست‌های مهاجم، هافبک و حتی بال کناری را دارد. وین بازیکن باکیفیتی است و از اینکه در میانه میدان کنار او بازی می‌کنم، خوشحالم. با حضور فیزیکی‌ام می‌توانم به رونی کمک کنم. من توپ را می‌گیرم و به او پاس می‌دهم، وین هم با دریافت توپ برای مدافعان حریف دردسرساز می‌شود که خود خیلی مهم است. در حال حاضر از بازی در کنار هم احساس خوبی داریم و با این روند به کارمان ادامه خواهیم داد.

هافبک بلژیکی منچستریونایتد در پایان خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر مصدومان زیادی در ترکیب تیم‌مان داریم ولی فوتبال همین است. البته منچستریونایتد ذخیره‌‎های جوان خوبی دارد و لوئیز فن‌خال هم به آنها شانس بازی می‌دهد که برای باشگاه و خود این بازیکنان خوب است.

شاگردان لوئیز فن‌خال که در حال حاضر با 16 امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند، در چارچوب هفته دوازدهم این رقابت‌ها از ساعت 21 امشب (شنبه) در ورزشگاه امارات شهر لندن میهمان آرسنال هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها