بازدید 1830

سپهرزاد و ربانی مدیر فنی شدند

هادی سپهرزاد، رکورددار ده‌گانه و هفت‌گانه ایران به عنوان مدیر فنی ماده‌های پرتابی و مواد ترکیبی منصوب شدند.
کد خبر: ۴۵۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴ 22 November 2014

 هادی سپهرزاد، رکورددار ده‌گانه و هفت‌گانه ایران به عنوان مدیر فنی ماده‌های پرتابی و مواد ترکیبی منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، افشین داوری، رئیس فدراسیون دوومیدانی طی احکامی جداگانه هادی سپهرزاد و محمد محسن ربانی را به ترتیب به عنوان مدیر فنی ماده‌های پرتابی و ترکیبی و مدیر فنی ماده‌های پرشی منصوب کرد.

در حکم سپهرزاد آمده است:

نظر به تعهد و سوابق قهرمانی و تجارب ارزنده جنابعالی در ورزش دوومیدانی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر فنی ماده‌های پرتابی و ترکیبی از تاریخ یک آذر ماه 93 به مدت یک سال منصوب می‌شوید. انتظار داریم در انجام وظایف محول موفق باشید.

حکم ربانی به شرح زیر است:

نظر به تعهد و سوابق قهرمانی و تجارب ارزنده جنابعالی در ورزش دوومیدانی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر فنی ماده‌های پرش از تاریخ اول آذر ماه 93 به مدت یک سال منصوب می‌شوید. انتظار داریم در انجام وظایف محول موفق باشید.

ربانی رکورددار ماده پرش با نیزه ایران در فضای باز با 5 متر و 36 سانتی‌متر و در داخل سالن با 5 متر و 30 سانتی‌متر است، ضمن اینکه قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2007  اردن و قهرمانی داخل سالن آسیا در سال 2010 تهران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی جزو 40 ورزشکار تاریخ دوومیدانی ایران است که توانسته در آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند و اولین پرنده ایران در ماده پرش با نیزه است که توانسته مدال طلا برای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر