بازدید 15814

واکنش سردار کمالی به اظهارات کی روش

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بازیکنانی مانند پولادی جرم بزرگی انجام دادند و نباید انتظار داشت آنها با این وضعیت در تیم ملی حضور داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ 22 November 2014
معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بازیکنانی مانند پولادی جرم بزرگی انجام دادند و نباید انتظار داشت آنها با این وضعیت در تیم ملی حضور داشته باشند.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد مشخص شدن تکلیف بازیکنانی که معافیت‌شان صادر شده است،‌گفت: این هفته و پس از پایان نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال اسامی تمامی بازیکنانی که کارت معافیت‌شان مشکل داشته و باطل شده است، در اطلاعیه‌ای از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام می‌شود ما همانطور که قول داده بودیم پرونده 118 بازیکنی که کارت معافیت آنها بررسی شده است تکلیفش را مشخص خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا کریمیان می‌تواند در دربی 79 برای استقلال به میدان برود یا خیر،‌گفت: این بازیکن کارتش باطل شده و نمی‌تواند فردا بازی کند.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد اینکه کی‌روش گفته است پولادی را برای جام ملت‌ها می‌خواهد و آیا این بازیکن می‌تواند برای تیم ملی به میدان برود یا خیر،‌گفت: برخی بازیکنان به دلیل بی‌نظمی و تخلفی که کرده‌اند از تیم ملی حذف شدند. بازیکنانی مانند پولادی و چند نفر دیگر که اسامی‌شان اعلام شده جرمی به این بزرگی انجام دادند آنوقت کی‌روش انتظار دارد که این بازیکنان برای تیم ملی بازی کنند. به نظر من افکار عمومی هم نباید انتظار داشته باشد که این بازیکنان بخشیده شوند. این بازیکنان به قانون بی‌احترامی کرده و باید به خدمت سربازی اعزام شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۲۵
عوامل کارچاق کنی و فساد در هیات پزشکی تایید کننده معافیت رو کی افشا میکنین؟
پاسخ ها
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
عواملی که پول گرفتن ومعاف کردن رو اول باید مجازات کرد تا عبرت دیگران بشن
نباید به کسانی که خود را تافته جدابافته مدانند میدان داد ختی اگر به ضرر تیم ملی تمام شود
هرچند تقلب براي نرفتن به خدمت سربازي يك جرم بزرگ هست اما بهرحال پيشنهاد مي كنم براي حل اين مشكل و امكان استفاده از آنها در مسابقات، اين قبيل بازيكنان با يك جريمه سنگين بخاطر تقلب و نيز رقمي بزرگ براي خريد خدمت سربازي معاف شوند و پول دريافتي براي سربازان متاهل و فقير هزينه شود.
فوتبالیستها خونشون که رنگین تر از بقیه جوانهای مملکت نیست نه تنها باید برن خدمت و اضافه خدمت هم بخوردند باید تاوان مشارکت در تبانی را هم بدهند
لطفا به قانون احترام بگذارید
مردم حاضر هستن تیم ملی به جام ملتها نره ولی بازیکنهای متخلف فوتبال مثل بقیه شهروندان قانون در موردشون اجرا بشه
باشد تا برای دیگران عبرت شود
آفرین
سردار کمالی جرم بزرگتر را کسانی انجام داده اند که این کارتها را صادر کرده اند و جرم خیلی خیلی بزرگتر را کسانی که از توان مدیریت نیروهای تحت امر خودبرخوردار نیستند
ای کاش برای بی قانونی های دیگه هم انقدر سرسخت بودن!
همون کاری باید بشه که با ی جاعل اسناد انجام میدید.
سردار محترم
با تشکر از رعایت قوانین و عدم گذشت از متخلفان باید گفت که این بی نظمی ها که اقایان مجرم به زرنگی تعبیر می کنند توهین به کل کشور و ملت می باشد خواهشمند است اصلا گذشت نفرمایید
افکار عمومی با واکنشهایی که نشان دادهاند انتظار ندارند متخلفین بخشیده شوندکه هیچ بلکه انتظار مجازات آنهارا دارند
مجازتشون کنید چون نباید قانون سلیقه ای اعمال شود ....
سربازی که خدمت نیست، بهتر بجای سربازی زوری که هیچ کس علاقه ای به آن ندارد، سربازی را یک شغل حرفه ای و محترم در نظر می گرفتیم تا هم شانی برای سرباز قائل بودیم و هم رفتارهای حرفه ای از آنها می دیدیم.
من دکتری IT و مدیر پروژه های ملی باید سربازی برم وبعد پولادی نره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به این آقای سردار بفرمایید که جرم بزرگو ایشون و دوستانشون انجام دادن و میدن که هر روز یه قانون جدید بوجود میارن یا قانونیو عوض میکنن چرا باید اونایی که 10 سال غیبت داشتن الان اضافه خدمت نداشته باشن؟؟
با این بازیکنان هم باید مانند سایر مردم برخورد شود و قانون در مورد ایشان اجرا شود
حتی پیوستن این بازیکنان به تیمهای تراکتور سازی و ملوان هم خیانت است نسبت به بقیه مشمولان که حتی برای اینکارشان مجازات های سنگین تری را تحمل کرده اند .
چرا نظام وظیفه استعلام آنلاین را جایگزین کارت نمی کند ؟ که چنین مشکلاتی ایجاد نشود و نیازی هم به هزینه جداگانه برای تولید و چاپ و پست کارت به مردم تحمیل نشود !
احسنت سردار .امیدوارم در همه زمینه ها در مورد اجرای قانون اینچنین سختگیری بشه تا قانون مداری در کشور رواج پیدا کنه .
احسنت سردار .امیدوارم در همه زمینه ها در مورد اجرای قانون اینچنین سختگیری بشه تا قانون مداری در کشور رواج پیدا کنه .
به به !!!!

همین مونده که هرکی قدرت داره و به جایی رسیده ، امثال پولادی و .... بتونند قوانین را دور بزنند !!!

این تبعیض و بی عدالتی نیست !

صد سال سیاه هم دوست نداریم که برای تیم ملی بازی بکنه. اگر بخشیده بشه و به تیم ملی برگرده ، حقوق میلیون ها جوان فداکار و عزیز ایرانی که همه یا تحصیلکرده هستند و یا متاهل هستند و یا شاغل بودند و رفتند به سربازی و وقفه ای در زندگیشون به وجود امده را ضایع می کند.

امیدوارم بی جهت عوامل نارضایتی عوام فراهم نشه.
منم با سردار موافقم
امیدوارم حق و انصاف در نظر گرفته بشود ،بدون در نظر گرفتن افکار عمومی و ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار